掃呢頁CODE去手機

2020年4月6日 星期一

潘梓鋒:茶餐廳生意大跌 潘梓鋒搵麥明詩訴苦 #潘梓鋒 #麥明詩

呢個時期真係好難搞!新冠肺炎疫情仍未減退,食肆開始湧現結業潮。身為《東張西望》主持的潘梓鋒年前與友人合資,接手經營一間九龍城老字號茶餐廳,當初約滿有線 ...




呢個時期真係好難搞!


新冠肺炎疫情仍未減退,食肆開始湧現結業潮。身為《東張西望》主持的潘梓鋒年前與友人合資,接手經營一間九龍城老字號茶餐廳,當初約滿有線仍未過檔無綫前,他更親自落場、每日做足十餘小時,辛苦一段時間才令生意靠穩,不過近日新措施下似乎已令「心血白費」﹗


他受訪坦言:「茶餐廳一定首當其衝,因為好多時要搭枱嘛。我哋為安全計用膠板放枱擋飛沫、幫客人量體溫及消毒噴霧任用,不過只係治標唔治本。同業主傾咗幾次,佢終於肯減租八千,算好好嘞,我咪捱得幾耐得幾耐,話晒班伙記跟咗我哋好耐﹗」


他又指以往每月外快司儀工作,可達5位數收入,如今「一蚊都冇」,難怪他慨嘆:「好彩仲有《東張》養住我。」談到多了空餘時間,潘梓鋒透露:「踩(單)車拍檔麥明詩完成咗台灣Project,返嚟就即刻約出嚟兜返轉。大家再見面、傾吓偈,真係好開心。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!