掃呢頁CODE去手機

2020年4月6日 星期一

戴志偉被揭偷食發爛渣:我光明正大! #戴志偉 #曾志偉

戴志偉發現被追訪,落車連環爆粗鬧人。
戴志偉被揭偷食發爛渣:我光明正大!多年前轉做保險的前藝人戴志偉,人前好好先生、以禮待人,深受客戶及同事愛戴,惟近日疑背妻偷嗒索女同事,面對一眾傳媒追訪 ...




戴志偉被揭偷食發爛渣:我光明正大!

多年前轉做保險的前藝人戴志偉,人前好好先生、以禮待人,深受客戶及同事愛戴,惟近日疑背妻偷嗒索女同事,面對一眾傳媒追訪即態度180度大轉變,「躁狂」上身判若兩人,甩罩發難兼爆粗喪鬧記者,大好形象徹底破產!

快將登「六」的戴志偉於2011年離開無綫後轉行做保險,有傳年薪逾200萬,擁有美滿婚姻的他與太太結婚多年,並育有兩名兒子,可謂人生勝利組。不過,他日前被爆同公司的嫩口女同事Candy,兩人十指緊扣浪漫行沙灘,更練得「分身術」技能適時交人,盡享齊人之福。

一夜成為眾矢之的的戴志偉,昨晨約11時半繼續駕「偷食車」駛出馬鞍山寓所,去到迴旋處之際眼利地發現記者,即「遊花園」兜足兩個圈。正以為會縮沙返歸,他於交通燈前突然轉駛入隔鄰屋苑的避車處,急煞開門落車向記者爆粗!雖正值新冠肺炎肆虐,但他全程冇戴罩「浪花」四濺喪鬧:「X你老母!我報警呀!做乜跟住我呀?做咩嘢先?我唔知你咩記者!」隨即上車拎電話,再反拍記者大頭,期間有記者問:「戴生,傾兩句得唔得?」但戴志偉已情緒失控,繼續發難說:「我唔傾呀!你哋咩人嚟o架?搞我!騷擾我!攞記者證嚟畀我睇!我告你哋滋擾我,X!你哋咩記者?畀個證我!如果係假冒記者就報警拉你哋,做咩緘默唔出聲?唔話畀人聽係記者,你哋係賊呀?我即刻打999!」

  • 放大圖片
戴志偉一怒之下報警,有警員到場調查及登記資料。

  • 戴志偉一怒之下報警,有警員到場調查及登記資料。

「人肉」截停記者車

未幾,戴志偉反拍升級,繼而逐一拍攝記者座駕的車牌,並不斷重複鬧記者「唔係人」、「影響我生活」,因其鬧人聲線極大,周圍早已吸引途人圍觀「食花生」,但他老羞成怒鬧人冇停口:「我有咩事?我有咩問題?我得罪你哋乜嘢?佢哋騷擾我家人,去到邊跟到邊?我依家報警,你哋唔好走呀!佛都有火,你哋唔係人嚟,我得罪你啲咩?」又「教」記者要全片一刀不剪擺上網,並對鏡頭再說:「我係戴志偉,佢哋侵犯我私人嘅私隱,佢哋全部唔敢以真面目示人,我冇戴口罩我光明正大!你睇你哋啲眼!你會內疚,打嗰幾千蚊工,如果有傳媒影你哋屋企人得唔得呀?你哋班垃圾、唔係人、敗類,夠膽全片播出嚟!」整個過程擾攘近半小時,戴志偉最後「人肉」截停其中一輛壹週刊記者車。警方約於中午12時到達,登記雙方個人資料後,戴志偉便駕車離開現場。

舊拍檔力撐:眼見未必係真

藝人許紹雄當年與戴志偉合作TVB經典劇《新紮師兄》,令人留下深刻印象。提到對方被爆背妻跟年輕女子拖手行沙灘,他說:「近年都好少同佢聯絡,但好多嘢眼見都未必係真相,希望佢可以好好處理到。」




鍾意就快D Share啦!