掃呢頁CODE去手機

2020年4月6日 星期一

指老公不介意被爆私隱 吳若希懶理網民負評:唔鍾意咪睇 #吳若希

吳若希一面話目標是做好宣傳,但又寸網民和傳媒。
指老公不介意被爆私隱吳若希懶理網民負評:唔鍾意咪睇吳若希一面話目標是做好宣傳,但又寸網民和傳媒。吳若希(Jinny)到電台宣傳新歌,目標是做好宣傳。問 ...




指老公不介意被爆私隱 吳若希懶理網民負評:唔鍾意咪睇

吳若希一面話目標是做好宣傳,但又寸網民和傳媒。

吳若希(Jinny)到電台宣傳新歌,目標是做好宣傳。問到目標應否是「收吓把口」,不要再爆老公私隱?她說:「我老公不介意喎!冇叫我不要講。其實好正常啫(指自慰),幾多歲呀?(有人認為你教壞小朋友Fans?)我凌晨時份才開Live,相信現在的小朋友不用我教我細佬10歲都已經問我性問題啦,每個人都要經歷,好正常啫,不是私人事。」

對網民負評如潮,留言問她老公為何會娶她入門?Jinny說:「我的確是入了家門喎!留言的網民應該冇睇Live,有睇的都很開心,大家開心就得鍾意睇就睇,唔鍾意睇就不要睇囉!」她又寸寸貢說:「大家(指傳媒)最近都冇咩嘢做,咪當畀啲嘢大家寫囉!」




鍾意就快D Share啦!