掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

周嘉洛:無綫四大小生有樣有才華 原來唔識追女仔? #周嘉洛 #無綫

喂,真定假先?無綫現時力捧小生周嘉洛、吳偉豪、丁子朗及黃庭鋒極受女Fans歡心,電視城門外每天都有不少女仔默默等候他們,不過,這四位「冧女小生」原來只 ...




喂,真定假先?


無綫現時力捧小生周嘉洛、吳偉豪、丁子朗及黃庭鋒極受女Fans歡心,電視城門外每天都有不少女仔默默等候他們,不過,這四位「冧女小生」原來只是做兵多,溝女招數更是老土、過時,難怪次次被KO!


無綫花旦後起之人有不少,當中包括湯洛雯、張曦雯等,不過說到小生,無綫現時正力捧四位,當中包括周嘉洛、吳偉豪、丁子朗、黃庭鋒,現時重點栽培,於綜藝科及戲劇科分別力俗,誓必令他們成大器。而以「無厘頭風格」、走周星馳路線的周嘉洛之前奪得「最佳男配角」獎;更與「少年吳彥祖」吳偉豪齊齊於處境劇《愛.回家之開心速遞》中齊齊「情侶檔」拍住上,甚得「宅女」歡迎。不過問到溝女招數,周家洛自爆曾寫情歌示愛,但遭受冷落,他謂:「我試過寫情歌畀女同學,揀咗首《老鼠愛大米》,諗住我係老鼠,佢就係大米,寫完攝咗佢櫃桶,點知佢冇反應。」而吳偉豪就謂:「讀書嗰陣我都試過約心儀女仔去舞會,不過當我鼓起勇氣約佢時,佢已畀人約咗,不過唔緊要,經過呢次,我勇氣係比之前大咗嘅。」


丁子朗焗影情敵


至於港男出生的丁子朗,平時嘴多多,雖然約會成功,但原來只是做「兵」。他自爆:「入行前約女仔影相,佢肯出嚟,不過後尾係帶埋佢男友出嚟,當我係攝影師,變咗兵。」而有文有武的碩士生黃庭鋒於英國讀書,一心諗住溝鬼妹,點知太怕羞,更笑言:「喺外國冇同外國女仔拍拖都係遺憾。」


周嘉洛堅守《愛.回家》


現時備受公司力捧,當然發盡力,全心在工作上,周嘉洛堅守《愛.回家》,坦言未有慾望「外闖」,他說:「暫時未想拍其他劇,因為《愛》仲有好多新嘗試,拍咗就嚟四年仲不斷有突破,仲抱住好奇寶寶嘅心態。」說到「金城安」充滿周星馳影子,他不諱言演繹上參考周星馳:「呢個都係事實,唔係刻意扮佢,因為細細個就狂Loop佢嘅電影,已經入晒血,但係都調節緊自己,唔好太過多佢嘅感覺。」而吳偉豪會好好運用「靚仔」優點,他笑說:「有人讚當然開心,有次我喺上環見到吳彥祖真人,自己唔覺得似樣,可能個鼻有啲似啦。」


黃庭鋒望發揮體能


丁子朗與黃庭鋒同期加入無綫,兩人的發展亦有點相似,均由主持起步。丁子朗亦開始入劇組拍攝《踩過界II》,挑戰衰人角色,他說:「綜藝節目係做自己,拍戲就可以豐富人生,有上演藝課程惡補,最深印象係睇林峯訪問揣摩到做衰人嘅竅門,希望畀人耳目一新感覺。」懂得四種語言的碩士生黃庭鋒更是體育健將,但加入無綫兩年都沒甚發揮機會,他坦言:「如果可以拍多啲劇會令自己更加全能,終極目標將來可以演一人分飾多角色。」


服裝:Theory

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!