掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

細So被商台解僱後首開Live 自爆多年每日播Beatles的打壓隱喻 #徐熙娣 #細S #細So #蘇耀宗

新冠肺炎持續肆虐,疫情令到社會經濟大受影響,市道奇差之下各行各業都開始出現放無薪假、裁員甚至結業潮,商業電台亦不例外。在商台工作20年的DJ細So(蘇 ...




新冠肺炎持續肆虐,疫情令到社會經濟大受影響,市道奇差之下各行各業都開始出現放無薪假、裁員甚至結業潮,商業電台亦不例外。在商台工作20年的DJ細So(蘇耀宗),昨日就被商業電台解僱。細So直言對商台感到失望,有傳他因在家工作及減薪問題曾頂撞上司,導致最終收大信封。

被炒後的細So,今日(4/4)凌晨於IG開live跟大家分享感受,他借一位英國DJ講述Beatles的故事來隱喻自己被打壓。那位DJ去到一個禁止播Beatles歌曲的國家,他不理會禁令,經常於節目中播放Beatles的歌曲,播了差不多兩年時間,他就無聲無息地消失了,離開自己的工作崗位就沒再返去。無人知道原因,但從此就再沒有人於電台上播Beatles的歌。細So表示:「嗰個國家唔可以播Beatles嘅歌,可能係因為那些歌曲太正面,太正能量,太鼓勵你哋去做自己想做嘅事,講想講嘅嘢。我決定每日都會喺我節目度都播一首Beatles嘅歌。」

細So坦言這是他離開商台後,才首次跟大家講出他每日都播一首Beatles歌曲的原因,他有感而發地表示:「原來我哋一路都係生在福中,我哋一路都享有呢個權利,但係我哋唔知道。原來世界上有啲人係無呢個權利,原來我哋係有咁樣嘅能力,同埋有咁樣嘅環境畀我哋去做我哋想做嘅嘢。縱使世界再壞都好,我哋唔變嘅話,我哋擁有希望。」


來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!