掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

張振朗:姪仔演自己童年!張振朗讚勁好戲 #張振朗

呢啲可能叫青出於藍!藝人楊明、張振朗、蔡思貝、鄧佩儀、何依婷和吳家樂等,下午現身電視城為劇集《機場特警》宣傳,一眾演員即場做運動展體能。劇中扮演好兄弟 ...




呢啲可能叫青出於藍!


藝人楊明、張振朗、蔡思貝、鄧佩儀、何依婷和吳家樂等,下午現身電視城為劇集《機場特警》宣傳,一眾演員即場做運動展體能。劇中扮演好兄弟的楊明和張振朗搞還當着記者面前「胸襲」對方,張振朗說:「我B(級)佢就C(級)。好多網民講話有張振朗,就搞到好似HeHe情咁。」談到日前一場幫張振朗捽背戲,楊明笑說:「佢背肌好勁,搞到我手指唔夠力,要改用手踭去按!」


原來每集開場短片,扮演「童年」的小朋友,正是張振朗真正姪仔。談到榮升「星叔」,他謂:「好多網民都發現咗,我覺得佢同我似樣,況且想畀佢見吓世面。(佢好好戲喎。)如果跟佢學,我就唔會演得咁衰啦。(佢有片酬?)有,我冇收佢(錢),佢父母有冇我就唔知!」


至於楊明於戲中與何依婷的捽大髀戲,女友莊思明並未有打爛醋埕。日前二人在家慶祝拍拖4周年,楊明表示:「由於疫情關係,所以叫外賣。嗰日係我哋第1次拍片,有待改進。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!