網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月5日 星期日

羅家英:羅家英二樓行宮隔離 汪明荃豪華火鍋餵飽老公 #汪明荃 #羅家英

汪明荃真係好老婆!有汪阿姐,使乜驚?早排喺馬來西亞參演英皇網劇《女法醫JD》嘅藝人羅家英,因新冠肺炎肆虐,喺上個月廿五號急急返港,一落機不單止即刻向「 ...




汪明荃真係好老婆!


有汪阿姐,使乜驚?早排喺馬來西亞參演英皇網劇《女法醫JD》嘅藝人羅家英,因新冠肺炎肆虐,喺上個月廿五號急急返港,一落機不單止即刻向「汪太后」汪明荃報平安,仲立刻飛返屋企,進行十四天家居隔離。


一人打邊爐


雖然家英哥要困喺屋企兩個星期,但有「汪太后」打點安排之下,全程住好食好!安排屋企二樓作為家英哥「隔離宮」嘅汪太后」,喺Instagram報告家英哥「今晚食乜餸」,原來係豪華一人火鍋!佢留言:「今晚為家英哥準備了『一人打邊爐』。爽脆鯇、鮑魚、鮮蝦、魚餃、魚皮、牛肉丸、芝士丸、韓國烏冬、西洋菜、小唐菜、粉絲、粟米、蘿蔔、魚蛋、牛肉+日本清酒,家英哥話好滿意!」仲網晒家英哥開緊餐嘅相。


唔少藝人個個畀Like,大讚汪太后細心周到,吳業坤留言:「貼心稱心愛心」之外,更有人發現圖中嘅枱上面有個搖鈴,咦?唔通呢個就係「羅家Ling」?汪太后親自解答:「因為房間在二樓,所以家英哥有需要時,可以按鈴鈴call菲傭姐姐去幫忙。」


另外,汪明荃為無綫節目《娛樂大家10點半》補拍。受訪時,汪明荃話見到老公好慘,所以為佢添情趣:「個煲之前朋友送嘅,晏晝我同工人姐姐去街市買定啲火鍋料,返到去就各自各打,不過佢就隔離完,佢話想出去食日本嘢,可能到時訂個地方食(家英哥隔離期好悶?)其實佢好忙搞劇本同整理啲古腔,要打電話問啲老人家,同埋佢又幫我練歌,我9月喺西九唱大戲,希望唔好改」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!