掃呢頁CODE去手機

2020年4月8日 星期三

傅穎:呢副body係傅穎?三個月減13.5磅弗過以前 #傅穎

唔講真係認唔到佢!藝人傅穎一向都係身材瘦削,今日佢上載呢大半年嘅對比圖,原來去年7、8月時嘅佢相當之有肉地,女明星有呢副身材,真係放肆咗啲...所以傅 ...




唔講真係認唔到佢!


藝人傅穎一向都係身材瘦削,今日佢上載呢大半年嘅對比圖,原來去年7、8月時嘅佢相當之有肉地,女明星有呢副身材,真係放肆咗啲...所以傅穎的起心肝,今年誓要「瘦成仙女」一樣,年初開始用咗三個月時間減肥,由52KG減至45.9KG,足足輕咗6.1KG,見佢腰線出番嚟,仲操到有馬甲線,狀況似乎前所未有咁弗!


傅穎留言以前:「我會說:減肥是女藝人的終身事業,可現在的我會說:我要將健康飲食和健身變成習慣,而這習慣將戒不掉 #分享 #我的減肥之路」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!