掃呢頁CODE去手機

2020年4月8日 星期三

C1:港姐停辦 黃嘉雯冠軍做足兩年 #港姐 #黃嘉雯

48年史無前例,港姐停辦一年,共同抗疫!無綫舉辦的《香港小姐競選》去年踏入第47屆,期間從未間斷,是城中年度盛事。不過,受新冠肺炎疫情影響,無綫決定停 ...




48年史無前例,港姐停辦一年,共同抗疫!


無綫舉辦的《香港小姐競選》去年踏入第47屆,期間從未間斷,是城中年度盛事。不過,受新冠肺炎疫情影響,無綫決定停辦港姐一年!去年三甲黃嘉雯、王菲及古佩玲做足兩年港姐,史無前例。


無綫每年舉辦的香港小姐競選是城中選美盛事,來自世界各地的參賽者爭妍鬥麗,競選前後都掀起不少話 題,更是影視圈不少當紅女星的搖籃,相當矚目。自1973年開始至去年,港姐共舉辦了47屆,踏入今年第48屆,因應現時疫情肆虐,無綫決定停辦一年,早前宣布延期的《2020國際中華小姐競選》亦同樣暫停一年。


宣傳製作困難重重


無綫高層兼港姐統籌經理余詠珊昨日受訪時直認此事:「啱啱決定咗暫停一年,因為受疫情影響,好多問題唔能夠解決。例如每年都有海外大學生返港參選,依家好多都唔可以出埠,我哋唔想內地同海外嘅參加者冒險嚟香港。」至於賽前的宣傳工作及賽事當晚的製作亦是難題,她說:「港姐競選期 間會有好多宣傳活動、大型記者會,咁一班佳麗究竟戴唔戴口罩好呢?如果疫情愈嚟愈嚴重,政府再收緊政策,更加唔知點做。宣傳之外,仲有節目嘅製作,除咗 十幾個佳麗外,我哋仲有好多工作人員喺現場。考慮到咁多問題都冇解決方法,我哋只好暫停一年,再加上疫情陰霾之下,製作載歌載舞嘅節目,亦唔係咁合適。」


王菲籲Keep住團火


今年停辦港姐,變相去年冠軍黃嘉雯、亞軍王菲及季軍古佩玲的港姐銜頭會 用足兩年。對於今年未能卸任,黃嘉雯表示:「冇收到公司通知呢個消息,疫情 影響下,華姐、港姐真係要取消我會感到好可惜同無奈,但係當前任務係共同抗疫,大家同心協力渡過難關。」她又透露父母現時亦因疫情關係留在深圳居 住,以免回港時要接受家居隔離,新年後至今,她已有兩、三個月沒見父 母,只可透過視像電話聯絡。


至於王菲亦不知情:「暫時冇收到公司通知,如果真係停辦,作為應屆港姐,會覺得有少少可惜嘅!但依家疫情嚴重,大家嘅健康先 最重要,相信公司呢個安排係合適嘅。同埋下年仲有機會嘛,所以今年想報名參選嘅女仔唔使灰心!」去年港姐因社會運動需延期至9月舉行,今年就因新冠肺炎疫情而停辦,認真「多災多難」!


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!