掃呢頁CODE去手機

2020年5月28日 星期四

陳明恩:【宣布懷孕】陳明恩想佗仔 計劃香港生B #陳明恩

真係恭喜你哋呀!藝人陳明恩日前在社交網宣布與無綫合約完結,正當大家以為她會先休息一陣再出發後,原來她另有喜訊要宣布。她在社交網上載一張與丈夫Eddy的 ...




真係恭喜你哋呀!


藝人陳明恩日前在社交網宣布與無綫合約完結,正當大家以為她會先休息一陣再出發後,原來她另有喜訊要宣布。她在社交網上載一張與丈夫Eddy的合照,手上拿着一件BB衫報喜,她表示:「好感恩今年神送咗一個好大嘅禮物畀我哋。我哋會好努力學習點樣培養呢個小朋友成為祝福別人嘅人。」


陳明恩精神飽滿現身電台訪問,透露重了3KG,她說:「懷孕初期好攰,成日瞓,都有少少想嘔。」她說結婚3年,BB是計劃內,因之前成日病,去年開始中醫調理身體養生,補足一年,終於一擊即中,問到佗仔定女?她說:「未知,我哋仔女都鍾意。(混血兒好靚?)希望靚,我哥個太太係日本人,佢兩個小朋友都好靚好得意,不過自己想要個仔先!(想生兩個?)係!我有個哥哥,覺得哥哥可照顧弟妹。」她透露今年2月與TVB完約,離開工作了13年的地方,當時透露會嘗試不同演藝工作,原來還包括生仔?她說:「依家排緊高世章嘅音樂劇,9月演出,演出時我大約7個月身孕,開始辛苦啲,做完音樂劇準備生,休息完下年4月同管弦樂團合作做一個合家歡嘅騷,都係唱歌,Timing啱啱好。(你安排好晒?)音樂劇對我嚟講相對舒服啲,如果拍劇有時通宵,音樂劇一般日頭排,安全舒服啲。我會諗大住肚唱會點呢?肚會唔會跟住音樂郁呢?」


而預產期在12月,就像聖誕禮物一樣,不過因為父母早前返澳洲探親,後來疫情爆發至今,交通尚未開通,故未能返港。她說:「香港醫療好好,想喺香港生,安心啲,我計劃想自然分娩,媽咪爹哋未返到嚟都好緊張,我都需要媽咪幫手。」她說看到正在熱播她有份參演的《飛虎之雷霆極戰》,醒起在倫敦拍劇的開心回憶:「飛虎係我喺TVB最後一部劇,會有唔捨得,經歷好多,識咗好多好叻朋友,導演監製幫我好多,本身劇場出身,但拍電視好多嘢唔識。」另外她又剛為一本英文教育書裏面的英文歌填詞,名為《Yes, I can》,實行向填詞人方向發展,笑言只限填英文。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!