掃呢頁CODE去手機

2020年5月28日 星期四

黃芷晴:唔靠黃日華打本!黃芷晴計劃投資六位數開店 #黃日華 #黃芷晴

黃芷晴話爸爸黃日華有畀意見佢。藝人黃芷晴出席旺角家樂坊X迪士尼《“Mick”theHolidaysBright》期間限定店活動擔任一日星級店長。經營首 ...




黃芷晴話爸爸黃日華有畀意見佢。


藝人黃芷晴出席旺角家樂坊 X 迪士尼《“Mick” the Holidays Bright》期間限定店活動擔任一日星級店長。經營首飾生意的黃芷晴被問到有甚麼推銷技巧?她笑說:「自己好被動,但係做一日店長就要主動少少,或者會同啲客講呢啲係店主自留款,都打算揀啲公仔畀媽咪,買啲利是封畀Daddy,以前都試過自己設計啲利是封畀Daddy。好開心可以做店長,自己細個夢想係幫呢個品牌設計產品。」


自己錢自己賺


黃芷晴一直靠自學創業,最近亦嘗試為朋友製作情人節花藝,又透露計劃投資六位數開設樓上烘焙店邊學邊做。問到會否叫爸爸黃日華打本開店?她則斷言說:「一定唔會,自己錢自己賺,佢都有畀意見我,叫我做生意要諗清楚。」


以前愛情大過天


問到會否變了女強人而忽略了感情?黃芷晴笑說:「我唔係女強人,都係慢慢學,反而依家想事業多啲,以前愛情大過天,依家覺得事業都可以再努力啲。自己個人又比較穩陣,之前都唔係好敢嘗試,都錯過咗機會,今年會試多啲。」問到會否擺風水陣增加財運?她說:「都會有睇吓啲生肖書,自己屬馬今年會辛苦少少, 風水陣就唔會喇。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!