掃呢頁CODE去手機

2020年5月20日 星期三

周柏豪:【超級爸B】周柏豪出盡法寶冧前世情人 #周柏豪

幾時都話女兒係爸爸前世情人,睇柏豪就知~歌手周柏豪去年12月榮升爸爸,囡囡周芯悅(Sonya)已經6個月大,柏豪不時喺社交網分享湊女日常,但一直未有公 ...




幾時都話女兒係爸爸前世情人,睇柏豪就知~


歌手周柏豪去年12月榮升爸爸,囡囡周芯悅(Sonya)已經6個月大,柏豪不時喺社交網分享湊女日常,但一直未有公開寶貝女個樣。


今日佢上載一段父女相處短片,佢終於畀囡囡個靚樣曝光啦,片中Sonya瞓喺地上,柏豪就用紗巾遮住自己個樣,見佢非常落力氹囡囡笑,仲露出慈父笑容,果然係前世情人!Sonya笑聲十分冶愈,畫面亦好有愛。柏豪仲冧爆留言:「她很喜歡笑,我也很喜歡看到她笑💕」身為「愛女控」嘅張繼聰都有留言:「冧❤️❤️」,柏豪回覆:「 明啦 哈」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!