掃呢頁CODE去手機

2020年5月20日 星期三

Keep住撐舊愛麥秋成 為胡鴻鈞「賭乜都得」 #胡鴻鈞 #麥秋成

對胡鴻鈞讚不絕口!
Keep住撐舊愛麥秋成為胡鴻鈞「賭乜都得」蔡思貝入行後有不少戀情傳出,真又好,假又好,但觀乎麥秋成、余德丞、張振朗及胡鴻鈞等都是不同類型的男人。提到麥 ...




Keep住撐舊愛麥秋成 為胡鴻鈞「賭乜都得」

蔡思貝入行後有不少戀情傳出,真又好,假又好,但觀乎麥秋成、余德丞、張振朗及胡鴻鈞等都是不同類型的男人。提到麥秋成,她首次承認這段情,透露兩人分手三年多,現時再見亦是朋友,見面不會尷尬,她說:「我比較幸運,以前德國男朋友我都仲有聯絡,好多Ex我都可以做番朋友,雖然麥秋成嗰陣入無綫我都好驚訝,佢有個宏遠理想,一路好鍾意拍嘢,我好支持,我覺得佢好勇敢,佢喺跳舞界已經去到一個位,但入到嚟無綫佢係由頭做起,我好尊敬佢呢個轉變,我為佢呢個勇氣拍手。」

提到她的緋聞男友全都不同Type時,思貝笑說:「其實我同余德丞由頭到尾都係好朋友,上星期先食完飯。」說到胡鴻鈞表面很納悶,對方有甚麼吸引她時,思貝即「護愛」說:「佢喺朋友面前唔係咁悶(口架)!佢可以好放、好玩得,我覺得呢個陽光男孩幾好呀!佢仲係一個終極善良嘅人,對我嚟講善良呢個質地最重要,唔係裝出嚟,佢係真心地善良出嚟,佢係唔會傷害人,一定唔會,賭乜都得,我好信任佢。」她滔滔不絕地讚胡鴻鈞,一句「賭乜都得」徹底表露一切,問二人是否發展中?她甜笑說:「朋友囉!將來嘅嘢冇人知嘅! 」

與麥秋成再見亦是朋友!
  • 與麥秋成再見亦是朋友!





鍾意就快D Share啦!