掃呢頁CODE去手機

2020年5月20日 星期三

蔡思貝:【認同麥秋成拍過拖】蔡思貝最冧到底係邊個? #蔡思貝 #麥秋成

蔡思貝同佢哋關係係點?蔡思貝久不久就會傳出戀情,有麥秋成、余德丞、胡鴻鈞等人。講到麥秋成,她首次承認拍過拖:「分咗手3年幾,依家再見亦是朋友,見面唔會 ...




蔡思貝同佢哋關係係點?


蔡思貝久不久就會傳出戀情,有麥秋成、余德丞、胡鴻鈞等人。講到麥秋成,她首次承認拍過拖:「分咗手3年幾,依家再見亦是朋友,見面唔會尷尬。雖然麥秋成入無綫時我都好驚訝,佢有個宏遠啲嘅理想,佢一路好鍾意拍嘢,我好支持,我覺得佢好勇敢,佢喺跳舞界已經去到一個位,但入到嚟無綫要由頭做起,我好尊敬佢呢個轉變,我為佢呢個勇氣拍手。(會唔會合作?)冇所謂。」至於余德丞,她說從來關係只是好朋友,但與他是最合得來。


講到胡鴻鈞,她說:「都係好朋友囉!佢唔同嘅係.......我同佢係拍《衝線》認識,嗰陣我第一套做女主角,佢做office boy。(之後一路聯絡?),直至《降魔的》捉妖遊戲節目再合作,我哋又有啲共同朋友,會成日出嚟玩。(覺得佢點?)幾好吖!(佢默認你係女友喎!)係咩!」


胡鴻鈞表現納悶,問對方有甚麼吸引力?思貝即解釋說:「佢喺朋友面前唔係咁悶㗎!佢係好癲㗎!佢係可以好放,好玩得,我覺得呢個陽光男孩幾好呀!佢仲有一個優點,佢係一個終極善良嘅人,佢係唔會傷害人,一定唔會,賭乜都得!(了解發展中?)朋友囉!將來嘅嘢冇人知嘅! 」聽思貝滔滔不絕的胡鴻鈞的優點,看來只有她最清楚。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!