掃呢頁CODE去手機

2020年5月27日 星期三

【孤身作戰】遭人打毒針令演藝生涯停滯不前 麥包:希望下世唔好再遇到佢 #麥包 #麥長青

「攞咗獎之後,有一日開工,有個訓練班嘅師弟同我講,覺得好羨慕我,駱應鈞話你要佢嘅成就係OK,但係唔好要佢嘅經歷,因為係好驚濤駭浪,唔係人人都受得住!」 ...






「攞咗獎之後,有一日開工,有個訓練班嘅師弟同我講,覺得好羨慕我,駱應鈞話你要佢嘅成就係OK,但係唔好要佢嘅經歷,因為係好驚濤駭浪,唔係人人都受得住!」正如好友所言,現年52歲前大台藝人麥長青(麥包)的人生確實比過山車還要轉多幾圈。麥包入行超過30年,參與過的電影、劇集和綜藝節目,保守估計接近100部,不過演藝事業發展不似預期,試過因簽一年一騷而長期零收入,為了謀生,他更曾經身兼數職,成立公司幫商場做宣傳及策劃的工作,殊不知創業作東京銀座廣場和水族廣場淪為死場,最近因為老婆在2014年疑墮入炒賣iPhone騙局,早前入稟索償百萬及向法庭申請禁制令阻滋擾,結果事件一度成為城中熱話。

麥包日前在觀塘接受《蘋果》專訪,當日疑墮入炒賣iPhone騙局一案仍在審理中,麥包表示詳情暫時不能透露太多,對於自爆一星期只得500元零用,他說:「嗰陣係講緊我喺一個經濟唔係咁好嘅時候,加上本身係一個唔識得理財嘅人,係由太太去管理,以前太太會畀零用錢我,如果佢畀500蚊我 就要畀心機搵錢,畀1000蚊就即係可以懶啲啲,而做騷得封利是,公司當簡單節目,唔係正式活動,所以只係畀封利是,當時問起咁講。」他又說:「我從來冇鬧過舊公司,簽約知人工係幾多,冇人逼你簽,一簽就接受,係心甘情願嘅事。因為我係好鍾意做戲,有機會演好角色,亦希望有一日會紅,自然搵到收入,不過自從拍完《茶是故鄉濃》,我已經冇咗呢個諗法,嗰陣我見個個都紅晒,係咪輪到我?但係發生咗一個故事,所以冇咗呢個諗法!」追問箇中詳情,麥包只肯說:「係俾人打咗毒針,詳情唔講,可能係前世欠咗佢,希望下世唔好再遇到佢!而家嘅生活係拮据啲,但係我知道上天係畀緊機會我去學習,經過每一次嘅考驗,上天就會畀啲嘢我。」

正所謂「輸人唔輸陣」,就算人生不似預期,仍然繼續生活,他淡然地說:「人生際遇係控制唔到,生意上嘅嘢,好嘅,我唔會打鑼打鼓咁周圍講,如果係失敗咗,有人出嚟講就自然會知。好多人成日講個商場,我搞嗰陣係成功喎,而家失敗就賴我,唔關我事喎,我走咗好耐,我嘅身份係一個策劃。」他續說:「用嗰個商場做例子,我只係一個花王,你畀盆花我,我係負責施肥、淋水、曬太陽,種靚盆花,之後就交番畀你,往後你唔再打理,唔再施肥同曬太陽,其實唔關我事。但係有啲人就會話:『麥包,你種死咗盆花喎!』盆花唔係我種死,但係我冇得去爭辯呢樣嘢,我亦唔會去爭辯,知嘅就知,唔知就永遠都唔知,唔知只係行外睇報紙嘅人,知嘅咪繼續搵你囉。」

回顧過往的人生路,麥包不諱言「得係多過失」,他說:「喺10年前試過有人用6位數字買我嘅proposal,拍戲嘅機會,因為我根本唔夠天時地利人和,我係一個孤身作戰嘅人,喺呢行冇任何嘢,有人畀機會我已經好感恩,TVB有咁多藝員喺度,起碼我都叫做做過啲重角,做過好多角色,真係好感恩。我成日都講,好多叻過我、勤力過我同好過我嘅演員,佢哋都冇呢份幸運,咁你覺得我係好彩定唔好彩,幸運定唔幸運?我覺得自己係比上不足,比下有餘嘅人,仲有乜嘢好呻?我唔係先天性有呢啲嘢嘅人,每個人嘅人生際遇都唔同,我係屋邨仔出身,本身係乜都冇,而家起碼叫做對自己有交代,冇虧欠同待薄過自己任何嘢,所有嘢都盡咗自己最大嘅努力,所以唔可以有呻同怨,我係存感恩嘅心,其他係控制唔到。」

坎坷過後有艇搭,麥包在2010年憑《巾幗梟雄之義海豪情》中飾演走狗「梁非凡」,在台慶頒獎禮奪得最佳男配角:「其實喺攞獎之前我已經想走,嗰陣冇乜戲演,試過係得幾場戲,想轉一轉行,最記得嗰陣搵過陳妙瑛,問有冇嘢畀我做,佢話唔理我喺TVB有幾多錢人工,總之用3倍人工叫我去幫佢手,佢真係好有義氣嘅朋友。不過之後攞咗獎,我又留番喺度繼續做。」剎那光輝過後,麥包又繼續過半浮沉的星途,「有一日開工,有個訓練班嘅師弟同我講,覺得好羨慕我。應鈞話你要佢嘅成就係OK,但係唔好要佢嘅經歷,因為係好驚濤駭浪,唔係人人都受得住,所以我真係好鍾意一句說話,彩虹因七色而美麗,人生因高低起跌而精采。」人生有否覺得遺憾?麥包說:「我諗就算你幾成功,幾叻嘅人都會有遺憾,上天係好公平,曾經有個人同我講:『阿包,其實我係羨慕你,有老婆仔女,但係我係乜都冇。』不過我話你有好多錢喎,所以上天咪好公平囉!要睇吓你係追求啲乜嘢,每個人都追求唔同嘅嘢,個天畀咗啲乜嘢你,你得到啲乜嘢,我成日都話唔同人比,只係希望自己一日比一日好,永遠喺自己角度去埋怨,係唔會開心,會屈咗喺掘頭巷入面,但係當你識得睇個世界,拉闊自己眼光,會開心好多。你諗吓我經歷咗咁多嘢,今日仲可以坐喺度同你做訪問,你就知我幾勁!」

最近麥包與ViuTv合作做真人騷《中佬唔易做》,不過今次並不是帶師奶去旅行,而是以大叔身份嘗試做演員以外的工作,麥包今次體驗揸貨van送貨,現實生活中,麥包坦言在摸索中:「好多嘢諗緊,娛樂圈轉咗,香港係冇戲拍,但係多咗啲網絡嘢,做清談節目,睇吓反應。本來諗住做飲食節目,買齊晒架生,不過因為疫情停咗,等疫情好番,試吓做KOL,仲有少少人氣尾水,咪試吓。」

撰文:唐琛悠

攝影:仇志德、廖達燊

攝影:仇志德


麥包自覺人生是比上不足、比下有餘。


麥包表示自從《茶是故鄉濃》後,已經沒有走紅這個想法。


麥包回顧過往的人生路,不諱言「得係多過失」。


麥包最近參與ViuTV《中佬唔易做》的演出。


麥包得到男配角的前夕,一度有意離開無綫。(資料圖片)


麥包直言拍 《茶是故鄉濃》後曾被打毒針。(資料圖片)


麥包曾參與不少劇集之演出。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!