網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月27日 星期三

洪金寶:譚詠麟晒近照 揭洪金寶暴瘦嚇親網友 #洪金寶 #譚詠麟

咩事?咩事?現年68歲嘅影壇大哥大洪金寶近年膝蓋出現問題,做過手術亦曾靠坐輪椅代步,為健康着想決心減肥,去年12月佢公開現身資深動作演員陳星追思會時, ...




咩事?咩事?


現年68歲嘅影壇大哥大洪金寶近年膝蓋出現問題,做過手術亦曾靠坐輪椅代步,為健康着想決心減肥,去年12月佢公開現身資深動作演員陳星追思會時,仍健步如飛,惟昨日(25日)好友、樂壇校長譚詠麟喺社交網公開合照,就見到洪金寶忽然暴瘦,未知是否減肥成績驚人之果,正面睇佢臉頰比以往明顯消瘦,亦暴露出頸紋痕迹,雖然精神甚佳,不過都嚇親一班網友!


譚詠麟在社交網上載兩張合照,見佢哋一行四人齊齊聚頭試洪金寶手勢,仲大讚好食添!譚詠麟寫道:「今午洪大哥親自下廚整幾味拿手小食,真係好食到呢⋯⋯👌👏 ​​​」於另一張合照中,就睇到洪金寶側面都有肉地,仲有笑容,但仍有不少網友留言嗌佢要食多啲,保持均衡飲食,留意健康。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!