網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月27日 星期三

繽Fun專題:返回冇P圖年代!90s代表舒淇朱唇最誘人 #舒淇

每個年代都有屬於佢哋嘅女神!依家人人都可以做女神,現今科技發達,只要用手點一點就可以即刻P圖,要長腿有長腿,要V面有V面!真係睇相誇啦啦,真人就吹喇叭 ...




每個年代都有屬於佢哋嘅女神!


依家人人都可以做女神,現今科技發達,只要用手點一點就可以即刻P圖,要長腿有長腿,要V面有V面!真係睇相誇啦啦,真人就吹喇叭!打開個社交網,有時真係睇飽飽滯滯,認真令人懷念冇P圖嘅清純年代,好似80年代李麗珍、90年代邱淑貞、千禧年過江龍舒淇同林志玲,仲有千禧年後楊穎(Angelababy),氣質魅力擋都擋唔住,即睇幾位歷代女神。


李麗珍以《開心鬼》系列電影爆紅,電影中清純的形象讓人難忘,後來為突破形象接拍三級片《蜜桃成熟時》,奠定80年代性感女神地位,佢仲有參演電視劇,當中喺《大時代》飾演方婷,長髮少女形象令人耳目一新!而女神感情生活同樣精彩,當中與才子潘源良四合四離長達9年的戀情,非常轟烈。


殿堂級「晶女郎」邱淑貞主演超過50部電影,當中喺《赤裸羔羊》及《香港奇案之強姦》中的超性感演出成為佳話,當時佢金曲《赤裸我思緒》歌詞「交出你的,張開我的」,更令人想入非非。99年邱淑貞與商人沈嘉偉結婚,隨即息影,差不多絕迹公開活動,為夫誕下三名女兒,專心相夫教女做少奶奶。


天生一副厚唇嘅金馬影后舒淇完美演繹朱唇微張嘅嫵媚,佢拍攝全裸寫真集出道,後來被王晶睇中拍攝三級電影,一脫成名,之後舒淇擺脫艷星之名靠演技突圍,更獲得香港電影金像獎最佳女配角及最佳新人兩項大獎,成功轉為實力派演員。到2016年舒淇宣布與馮德倫結婚,之後更進軍餐飲業,成為商界女強人。


擁有34C上圍及104cm長腿嘅「台灣第一名模」林志玲,與言承旭緋聞傳足多年,但最終女神情歸日本「放浪兄弟」(EXILE)成員AKIRA(黑澤良平),令唔少宅男心碎。志玲姐姐以模特兒出身,於2004年走紅,當時更有一股「林志玲熱」,後來志玲姐姐開始踩入影視娛樂產業,拍攝綜藝節目及參與電影、電視劇演出,依家林志玲周不時傳出有喜消息,佢都直言想為老公生一對龍鳳胎,希望佢願望快啲成真啦 !


楊穎(Angelababy)年僅14歲以模特兒身份出道,曾推出多本寫真集,本身係中德混血兒嘅佢,五官精緻,係公認大美女,但就經常被指整容,佢為證清白就搵來醫療機構進行面部鑑定,結果當然話佢係純天然,後來佢北上發展,2014年參加大陸綜藝節目《奔跑吧兄弟》而走上事業高峰,2015年與黃曉明結婚及誕下囝囝小海綿,三年後屢傳婚變消息,不過當事人都否認。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!