掃呢頁CODE去手機

2020年5月27日 星期三

陳國邦:疫流家庭 陳國邦羅敏莊同囡囡打造五星級的家 #羅敏莊 #陳國邦

陳國邦、羅敏莊同囡囡陳禛合力砌咗間「五星級的家」。香港寸金尺土,大多數港人要擁有自己的安樂窩都要窮畢生之力才能達標!藝人陳國邦一家就發揮小宇宙,用le ...




陳國邦、羅敏莊同囡囡陳禛合力砌咗間「五星級的家」。


香港寸金尺土,大多數港人要擁有自己的安樂窩都要窮畢生之力才能達標!藝人陳國邦一家就發揮小宇宙,用lego砌出「理想的家」。


阿邦與囡囡陳禛落手落腳砌出「3層大廈」,由地下花園、每層露台到天台,室內落地玻璃窗至冷氣機位更一應俱備,幾可亂真,而「女主人」羅敏莊則從旁拍片紀錄珍貴片段。


三人群策群力,避疫下亦找出生活的開心點子!雖然是「玩具」一幢,但陳家足足花了數天時間才完成,但很滿足。親子時光值得家長學習,阿邦更被太太大爆有意繼續嘗試「砌新嘢」,再次向高難度挑戰。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!