掃呢頁CODE去手機

2020年5月15日 星期五

余曉彤煮能量食品拎最高分 戰贏偶像重拾自信 #余曉彤

Hidy以菠蘿Gel同菠蘿能量冰戰贏偶像。
余曉彤煮能量食品拎最高分戰贏偶像重拾自信Hidy以菠蘿Gel同菠蘿能量冰戰贏偶像。曾參與第一輯《美女廚房》,當年親手餵鄭中基等一眾星級評判,取得滿分的 ...




余曉彤煮能量食品拎最高分 戰贏偶像重拾自信

Hidy以菠蘿Gel同菠蘿能量冰戰贏偶像。

曾參與第一輯《美女廚房》,當年親手餵鄭中基等一眾星級評判,取得滿分的一口Pizza的余曉彤(Hidy)。今次再獲邀做運動煮食平台嘉賓,與世界級越野跑選手黃浩聰一起比併廚藝。

Hidy對自己的廚藝信心十足,跑不贏黃浩聰,應該都可以煮得贏對方。她說:「自己都玩過好多越野跑賽事,跑過最快100公里都要21小時,望住自己偶像黃浩聰快到唔似人,終於有樣嘢可以挑戰佢同攞返自信心。」今次的烹飪活動源於疫情令很多山賽取消,之前儲存了的能量食品、Power Gel等均快要到期,為了不浪費食物,便用來作下廚食材。

Hidy說:「比賽一開始要自己選食材,30分鐘時間要煮好一味菜式同一杯嘢飲,見到個菠蘿就諗住向難度挑戰開菠蘿,用泰式菠蘿飯嘅概念去整咗呢個菠蘿Gel同菠蘿能量冰,無諗過評判們都好鍾意,仲攞到最高分,擊敗咗香港最強嘅跑山選手。」Hidy大讚今次活動既環保又好玩,把能量食品給奏成為好味的菜式,疫情過後大家都可以用這種方法來進食。

Hidy煮嘢好專心。
Hidy煮嘢好專心。
Hidy對美食向來有研究。

Hidy對美食向來有研究。



鍾意就快D Share啦!