掃呢頁CODE去手機

2020年5月15日 星期五

唐詩詠:被曲解嫁馬國明 唐詩詠爆Seed:閃乜X婚 #唐詩詠 #馬國明

又再回應多次,睇嚟都真係有啲嬲…藝人唐詩詠早前於母親節發文思念亡母,並指已準備禮物將於7月送畀媽媽,即引來網民揣測會公布戀情甚或閃婚,「男主角」更直指 ...




又再回應多次,睇嚟都真係有啲嬲…


藝人唐詩詠早前於母親節發文思念亡母,並指已準備禮物將於7月送畀媽媽,即引來網民揣測會公布戀情甚或閃婚,「男主角」更直指係好友馬國明!


雖然事後唐詩詠已回覆網友否認有關猜測:「不是那麼膚淺」,馬國明早前亦表示「禮物」與佢無關,不過「閃婚」傳聞依然愈傳愈烈,呢日唐詩詠終於忍唔住,再次發文澄清:「閃乜嘢婚呢?其實一個網民隨意講一句,而我又已經留言話唔係,都仲可以變成『好似』真嘅咁,我真係十萬個問號呀大人。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!