掃呢頁CODE去手機

2020年5月15日 星期五

梁振英帖文hashtag「黑警死全家」 網民:多謝手足忍辱負重咗咁耐| 娛樂,梁振英

梁振英帖文hashtag「黑警死全家」網民:多謝手足忍辱負重咗咁耐2小時前梁振英被稱為港獨之父、手足,不是沒原因的,今早又有例證,竟在Facebook ...




  • 梁振英帖文hashtag「黑警死全家」 網民:多謝手足忍辱負重咗咁耐
  • 2小時前




梁振英被稱為港獨之父、手足,不是沒原因的,今早又有例證,竟在Facebook帖文中hashtag「黑警死全家」。

是咁的,DSE歷史科其中一條問題,牽涉日軍侵華、中日關係,惹來軒然大波,教局夥保皇黨,甚至大陸官媒都上崗上線嚴厲狠批。

向來喜歡在Facebook刷存在感的梁振英也不吃虧,發表偉論。不過,他的偉論不甚吸引,反而是他的hashtag「黑警死全家」,令讀者眼前一亮。

看看網民都怎樣理解梁振英這「黑警死全家」的hashtag:「不愧係港獨之父,佢實在行得太前,民主派學下啦」、「由佢把口講出嚟,一定靈驗」、「『黑警死全家』原來係黃藍共識」、「多謝手足,忍辱負重咗咁耐」等等。

梁振英最新的帖文竟hashtag「黑警死全家」。

網民看過梁的hashtag後,留言

----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

----------------------------

APP 內訂閱

1Click 搞掂 輕鬆簡便

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!