掃呢頁CODE去手機

2020年5月16日 星期六

【識貨呀】張繼聰好介紹 張振朗一睇愛上《射鵰》小說 #張振朗 #張繼聰

張振朗自言家陣書卷味好濃。
【識貨呀】張繼聰好介紹張振朗一睇愛上《射鵰》小說張振朗自言家陣書卷味好濃。因為張繼聰,31歲嘅張振朗(Owen)愛上咗睇金庸嘅《射鵰英雄傳》小說,佢話 ...




【識貨呀】張繼聰好介紹 張振朗一睇愛上《射鵰》小說

張振朗自言家陣書卷味好濃。

因為張繼聰,31歲嘅張振朗(Owen)愛上咗睇金庸嘅《射鵰英雄傳》小說,佢話自己由細到大一見到書就即刻瞓著,勁過食安眠藥。「點會估到過咗咁多年之後會學識左睇書呢個技能,今次仲要邁向經典武俠小說呢個科目,點知唔睇由自可一睇就停唔到」

佢多謝張繼聰推介,又叫網友留言講吓自己鍾意睇咩書。胡鴻鈞就留言話搵次一齊去圖書館喎。 Owen愈講愈開心,hashtag叫我文人朗,又話時間不等人想做就去做。




鍾意就快D Share啦!