掃呢頁CODE去手機

2020年5月11日 星期一

【多圖】「耳機線挑戰」升級 盤點王卓淇、阿G.E.M.以外N位腰精 #G.E.M #G.E.M. #王卓淇 #鄧紫棋

早前發起的「耳機線纏腰挑戰」挑戰成功吸引到大量纖腰藝人展示自己的Fit爆身形,但原來耳機線還未是終極大佬,「對手」原來永遠只係自己!近日王卓淇、阿G. ...




早前發起的「耳機線纏腰挑戰」挑戰成功吸引到大量纖腰藝人展示自己的Fit爆身形,但原來耳機線還未是終極大佬,「對手」原來永遠只係自己!近日王卓淇、阿G.E.M.鄧紫棋先後接受「巴掌腰挑戰」並輕易達標,雖然挑戰者先以雙手叉腰再向中間收緊最後手指在肚臍位相交的過程略為「恐怖」,但經雙手收緊的腰部的確是「幼得可怕」!不過其實除了王卓淇和阿G.E.M.之外,圈中仍然有多位潛力「腰精」,她們當中有不少人已經在「耳機線纏腰挑戰」中順利過關,令次的「巴掌腰挑戰」,似乎亦易如反掌!
無綫小花王卓淇(Erin)擁有42吋修長美腿和22吋纖腰是公認的。(Instagram@erin__kay)


之前輕鬆完成「耳機線挑戰」。(Instagram@erin__kay)


今次「巴掌腰挑戰」亦都輕鬆達標。(Instagram@erin__kay)


仲有阿G.E.M.。(抖音)


無綫藝人呂慧儀亦都係「腰精」代表!(呂慧儀IG)


《3日2夜》女神陳婉衡(Alycia)雖然話自己冇試過22吋腰,但比例上一樣勁幼!《3日2夜》女神陳婉衡。(Instagram@_alyciac)


李雲迪徒弟李元玲就唔洗懷疑(IG@cathrynli)


李雲迪徒弟李元玲就唔使懷疑(IG@cathrynli)


現年53歲的凍齡美魔女李若彤都操得好Fit!(李若彤微博)


仲有《東張西望》女神阮嘉敏(Mandy),佢話自己大概23吋腰左右。(Instagram@mandyyuen)


莊端兒亦輕鬆完成「耳機線Challenge」。(IG@xeniachong)


當然唔少得鄭秀文(資料圖片)


仲有識得「每日6分鐘腹肌訓練」嘅崔碧珈(Anita)。(IG圖片/anitachui)


瑜伽界女神Coffee 林芊妤。(IG:coffee lam)


之前何依婷(Regina)在《學是學非》為大家實驗修復縮水冷衫和修復變形領口的方法時唔覺意大曬纖腰成為觀眾焦點。(《學是學非》截圖)


王敏德與馬詩慧的二囡王麗嘉(Irisa)絕對有潛力!(IG/@irisashannon)


大馬女神林明禎。(IG@minchen333)


仲有經常派福利嘅倪晨曦(Elva)(IG/ @misselvani)


韓國有呢位「腰精女」申才恩。(IG/@zennyrt)


鄧卓殷。(ig@amber_tcy)


鄧卓殷。(ig@amber_tcy)


連詩雅都早前仲拍片教人收腰添!(ig@shi_ga)


連詩雅都早前仲拍片教人收腰添!(ig@shi_ga)



來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!