掃呢頁CODE去手機

2020年5月11日 星期一

梁云菲(Nana):放低咗金剛 梁云菲性感喱士內衣相益粉絲 #Nana #內衣 #底衫褲 #梁云菲 #金剛

性感回歸!台灣34D「國光女神」梁云菲早前同金剛分手後逐漸收拾心情,近日更回復狀態重拾性感「本色」,不時喺社交網大晒火辣照片大派福利,好似之前就以黑色 ...




性感回歸!


台灣34D「國光女神」梁云菲早前同金剛分手後逐漸收拾心情,近日更回復狀態重拾性感「本色」,不時喺社交網大晒火辣照片大派福利,好似之前就以黑色喱士內衣上陣,宣布要強勢「回歸」:「甚麼都可以忘了,就是不能忘了性感。想念這樣的我嗎?Hey , I am back」。


而心繫粉絲嘅佢,除咗網晒福利圖外,仲換上性感內衣拍攝多張即影即有相,並大搞抽獎送畀粉絲。相中見佢谷到盡勁晒導彈級上圍,又跪低騷翹臀,即令粉絲爭相留言,希望被女神抽中。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!