掃呢頁CODE去手機

2020年7月1日 星期三

港姐2020:港姐面試:Amber自爆高峰130磅 #Amber #港姐 #港姐2020

嘩!真係睇唔出喎。今日港姐面試內,其中一位佳麗陳煦凝(Amber)身材非常惹火,在社交網有非常多性感照。現在的Amber身輕如燕,體重得95磅且擁馬甲 ...




嘩!真係睇唔出喎。


今日港姐面試內,其中一位佳麗陳煦凝(Amber)身材非常惹火,在社交網有非常多性感照。現在的Amber身輕如燕,體重得95磅且擁馬甲線,不過她卻自爆早前曾有130磅!談到減肥的心得,她坦言:「每日都計卡路里,呢半年真係瘦咗好多,所以都有出海喇。」對於網民指她似蔡少芬,她竟衝口而出:「似佢都好,靚嘛…可能我講嘢大聲」主持陸浩明即補鑊:「蔡少芬平日都好斯文㗎。」


另一佳麗范倩雯望日後有機會主持飲食節目﹕「我好鍾意整嘢食。」陸浩明回道:「即係你想拍住肥媽,飛我出局。」范倩雯即笑答:「係想加多個女主持啫,好想同佢合作呀。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!