掃呢頁CODE去手機

2020年7月1日 星期三

繽FUN星網:蘇皓兒化身繽FUN主播唔敢「懶」 #蘇皓兒

首次做主播,蘇皓兒最緊張有冇懶音!新一代女神蘇皓兒(Chloe)化身繽FUN主播,原來跟演戲一樣好有Talent!她昨晚入到錄影廠,第一時間拉實主播斯 ...




首次做主播,蘇皓兒最緊張有冇懶音!


新一代女神蘇皓兒(Chloe)化身繽FUN主播,原來跟演戲一樣好有Talent!她昨晚入到錄影廠,第一時間拉實主播斯菲「偷料」做定功課,識得搵啱人幫手。極速熟讀流程後,Chloe立即進入作戰狀態,過程中聽見不停問身邊人:「我有冇懶音呀?」雖然間中都有NG,但表現絕對有90分以上,她說:「初時以為望住個字幕,照住讀好似好簡單咁……真係自己落場先知唔易做!出嚟有少少甩咳,OK嘅……其實要顧住懶音,又做動作同表情,真係有難度!今次係好難得嘅體驗,多謝繽FUN星網,我下次會再表現好啲。」


擁有超級長腿的Chloe,最近憑無綫劇集《那些我愛過的人》成功入屋,接受斯菲訪問時坦言有留意網民評價,正負面都有聽,但印象最深刻反而是有次播完喊戲,竟然有粉絲留言表示想逐粒眼淚食落肚,斯菲聽完當堂「O」嘴,她即神回網民:「師兄,你口味有啲重喎!」


身為女神不乏追求者,斯菲單刀直入問Chloe是否與「女神收割機」羅天宇撻着?她稱與對方已認識多年,又爆對方平日最愛自稱「幸福的男人」,並正式落閘:「我哋係唔同世界嘅人,我講嘢好快,佢講嘢好慢。」又跟主播斯菲Girl's Talk,暫時只拍過四次拖,坦言有意思才會開始。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!