掃呢頁CODE去手機

2020年7月1日 星期三

蔡宛珊:【玲瓏浮凸】蔡宛珊「裸」你命三千 #蔡宛珊

索呀喂!擁有32C、24、35魔鬼身材的藝人蔡宛珊(Sarika),對其美好身段毫不吝嗇。佢喺社交網上載一輯浸浴相,以S形姿態浸在浴缸內,性感之餘極具 ...




索呀喂!


擁有32C、24、35魔鬼身材的藝人蔡宛珊(Sarika),對其美好身段毫不吝嗇。佢喺社交網上載一輯浸浴相,以S形姿態浸在浴缸內,性感之餘極具美感!佢就話:「天氣咁熱,可以浸返個牛奶花花浴就正啦。」而其經理人林盛斌(Bob)都忍唔住留言「下次叫埋我吖嘛」。Sarika亦都唔客氣咁覆佢「咁要多一個浴缸先得喎。」


浸浴相一出成為熱話,Sarika再接再厲,再上載一張躺在地上的裸照,上身僅以薄紗輕蓋,重要部位若隱若現,玲瓏浮凸身形相當唯美誘人,佢就話:「呢個pose其實唔易擺,少啲腰力都唔得。」不過網友就話,呢輯相睇少一陣都唔得呀!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!