網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月8日 星期三

【李施嬅孖胡定欣探B 】 陳山聰弄兒為樂狂索腳板底 囝囝開IG數即吸4000粉絲 #李施嬅 #李詩韻 #胡定欣 #陳山聰

【李施嬅孖胡定欣探B】陳山聰弄兒為樂狂索腳板底囝囝開IG數即吸4000粉絲2小時前陳山聰日前榮升人父,太太Apple誕下囝囝Jaco,山聰的《金宵》好 ...




  • 【李施嬅孖胡定欣探B 】 陳山聰弄兒為樂狂索腳板底 囝囝開IG數即吸4000粉絲
  • 2小時前




陳山聰日前榮升人父,太太Apple誕下囝囝Jaco,山聰的《金宵》好拍檔李施嬅,日前更孖胡定欣到醫院探望Jaco。施嬅事後在ig上載相片,留言大讚Jaco可愛外,不忘為《金宵大廈2》快將開拍而開始宣傳:「希望你們會再有驚喜。啊蕭!加油啊」。

至於新手人父陳山聰,連日來「弄兒」為樂,密密幫Jaco影相並上載IG。他表示無論讀劇本或工作都想起兒子Jaco,不單為Jaco新相加卡通面具,更親吻Jaco腳仔,指自己傳授功夫畀Jaco,他留言:「Daddy今晚超能使者拍攝動作場面,出門口之前我過兩招俾佢」,認真難捨難離。

開工外,陳山聰又為可愛Jaco開新ig帳戶,短短數日已經逾4,000人追蹤,莫非他計劃幫Jaco鋪路做KOL?



李施嬅與胡定欣齊齊到醫院探望Jaco

山聰指要傳授功夫給Jaco,搞笑多於一切。

山聰為Jaco拍下得意相,變身成多啦A夢。

山聰在家讀劇本時,也要Jaco「陪讀」。

----------------------------

無懼白色恐怖 黎智英劉細良開講抗港版国安法

立即收看ChannelNEXT《人民學堂》

----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!