網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月8日 星期三

【唔係人人有機會】劉浩龍月內經歷兩次防疫隔離 拍片分享心得 #劉浩龍

(IG圖片)劉浩龍早前因為要到上海拍攝人生首齣古裝電影,而要飛到上海開工,受武漢肺炎疫情影響,他飛抵當地後要先去隔離14天,完成3星期的拍攝後,劉浩龍 ...




(IG圖片)


劉浩龍早前因為要到上海拍攝人生首齣古裝電影,而要飛到上海開工,受武漢肺炎疫情影響,他飛抵當地後要先去隔離14天,完成3星期的拍攝後,劉浩龍昨日返港,再度接受隔離,令他在1個月左右經歷2次隔離,沒聽錯,是兩次總28天。隔離經驗「豐富」的他昨晚抵香港的酒店後,便急不及待在社交網分享「家居隔離生活season2」片段。

劉浩龍於5月31日抵達上海並於當局安排的酒店房間進行14天的強制隔離,於6月13日完成隔離後,拍了3星期戲,劉浩龍昨日由上海返港,再進行14天的家居隔離。劉浩龍表示,昨日於上海浦東機場乘搭傍晚5時的航班返香港,他說:「去到浦東國際機場,除咗兩班返香港班機,係完全冇國際航班,我未見過機場裏面冇人,咁就慘嘞!過咗關諗住搵嘢食,點知冇,飲咗杯咖啡上飛機,上到飛機原來唔可以除口罩,好似可以飲嘢不過冇畀我,兩個幾鐘餓死寶寶,發覺整個航班得28人。落機去做登記,有新款手帶,做唾液測試,搞完就嚟到九龍城富豪酒店,用咗3個半鐘,都算係好快。」

劉浩龍又介紹政府安排的房間及食品,他說:「都好貼心,中途安排咗芝士火腿三文治,可能太肚餓,食落都幾開心,間房好乾淨,喺度等結果,聽日就返屋企,我會乖乖留喺屋企,都要分享吓,呢度安排咗熱騰騰嘅『showmeyourlove飯』(粟米肉粒飯),我誤會咗,原來係白汁雞皇飯,同埋一個烏龍茶,當你肚餓嘅時候,食乜都好食。」劉浩龍表示,已預先想好吩咐司機今天接他走時,預先在九龍城買3款他最想吃的東西。劉浩龍又補充指:「知道香港呢幾日有啲爆發,希望大家戴口罩,做足安全措施,一切都要小心。」

劉浩龍指今次到上海為電影拍攝埋尾,完成後趕返港做電影宣傳,及趕拍另一部電影,劉浩龍說:「我同事話人生有啲咁嘅經驗係無憾,強制隔離後,又家居隔離。」劉浩龍早前亦在其IG分享於上海接受強制隔離片段,有唱歌、玩魔術、跑步、食飯等。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

劉浩龍昨晚返港後到達酒店,享用政府安排的飯盒。(IG圖片)


劉浩龍展示新款追蹤手帶。(IG圖片)


他再展示返港落機後派發的三文治。(IG圖片)


劉浩龍昨日乘機從上海返港。(IG圖片)


在上海接受強制隔離日子,享用營養餐。(IG圖片)


劉浩龍展示於上海用作探熱的工具。(IG圖片)


在上海隔離14天時,劉浩龍亦有做網上音樂演出。(IG圖片)


劉浩龍在房間圍着床跑步5公里,算是一個紀錄。(IG圖片)


劉浩龍在上海拍首齣古裝電影。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!