網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月8日 星期三

崔建邦:借醉Send短訊向陳嘉倩求愛?崔建邦咁樣答… #崔建邦 #陳嘉倩

崔建邦點講?藝人崔建邦(Amigo)為師傅彭家麗(Angela)加盟新唱片公司擔任司儀,同時他亦宣布加入該公司擔任創作及製作總監一職。任職首個任務就是 ...




崔建邦點講?


藝人崔建邦(Amigo)為師傅彭家麗(Angela)加盟新唱片公司擔任司儀,同時他亦宣布加入該公司擔任創作及製作總監一職。任職首個任務就是幫Angela的新歌MV做監製:「係第一次做監製,大家都知我之前有一年做電視劇助導經驗,都想學做幕後,想喺幕後發展。」


談及前主播陳嘉倩近日揞名爆有「全能男藝人」借醉Send短訊求愛,而有傳「男藝人」是他,他聞言即封口:「唔係事實嘅嘢唔回應,今日係大好日子,嚟到呢到好開心。(傳你之前有狂追陳嘉倩?)唔回應(依家成為嫌疑人?)呢啲娛樂新聞日日都有,唔關我事就唔講啦。(覺得被人借做宣傳?)唔答今日女友同佢細佬都有嚟捧場。(宣示主權?)我就職佢戥我開心。」


另外,講到疫情之下,現場近半百名嘉賓無罩上陣,於台上發言又共用一支咪,最後遞到Amigo手中再用,他聲稱:「有工作人員消毒嘅。(冇呀?!直接再用。)咁就要小心啲,最緊要健康,本來見市況好番啲都鬆一口氣,點知又再爆都幾Sad,會提點自己多啲。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!