掃呢頁CODE去手機

2020年8月28日 星期五

陳靜:陳靜入圍「全球百大美女」 兩度上榜力撼周子瑜 #周子瑜 #陳靜

原來入圍過兩次!美國電影網站TCCandler每年舉行的「全球百大美女帥哥排行榜」公布入圍名單,女星陳靜是唯一一位入圍的香港女星,至於其他入圍的明星包 ...




原來入圍過兩次!


美國電影網站TC Candler每年舉行的「全球百大美女帥哥排行榜」公布入圍名單,女星陳靜是唯一一位入圍的香港女星,至於其他入圍的明星包括去年成為排行榜冠軍美女及帥哥的韓團TWICE成員周子瑜及防彈少年團成員Jungkook外,還有韓星玄彬、金秀賢、秀智、奧斯卡金像影后妮妲莉寶文(Natalie Portman)、荷里活型男賴恩高斯寧(Ryan Gosling)及湯告魯斯等等。


其實2012年陳靜曾入圍百大榜並最後位佔第44位,揮低第82位的內地女星周迅,以及第89位的台灣女星徐熙媛(大S)。8年後捲土重來,陳靜接受東網訪問,表示再入圍感到受寵若驚,她說:「當年因為電影《低俗喜劇》去唔同國際性嘅影展,帶挈我令更多外國人認識,估唔到8年後仲有外國人記得我,所以當知道入圍,真係好受寵若驚,完全估唔到。」她續說向來視妮妲莉寶文為偶像,她笑言如能和偶像一起入選百大,一定要慶祝。


另外,由於疫情影響,令本港影視行業受到打擊,陳靜則幸運的接了幾部電影,她說:「年頭我拍咗部電影,嚟梗都會拍兩部,喺呢個疫情下,今年我有3部戲拍,收入冇影響,真係好感恩,而我有工開,等於一班幕後手足有工開,呢個亦都係最我欣慰嘅地方。」


為抗疫常宅在家中的陳靜,說因此而令運動量大增,常做瑜伽等大量運動,令她的身形比以前更弗:「做運動令個人都清減咗,半年內瘦咗大約17磅,(咪咪有冇縮水?)咁又冇,反而肌肉更結實,以前我唔喜歡下廚,依家反而愛上咗,會研究健康食譜。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!