掃呢頁CODE去手機

2020年8月28日 星期五

【搞完藍翠如】藍血曹永廉再出手 認證「手足圖」陳敏之愛國 #曹永廉 #陳敏之 #黃翠如

有「ForeverCheap」之稱的曹永廉,早前喺FB群組「SaveHK」裏面,留言幫黃翠如「證藍」身份,搞到黃翠如一直潛水,直至今日開工才喺林夏薇社 ...






有「Forever Cheap」之稱的曹永廉,早前喺FB群組「Save HK」裏面,留言幫黃翠如「證藍」身份,搞到黃翠如一直潛水,直至今日開工才喺林夏薇社交網「見人」,令黃翠如變成「藍翠如」後,Forever Cheap今日再出手,幫早前貼「手足圖」的陳敏之認證,仲叫大家相信敏之係一個愛國藝人,真係當正自己係「藍血界KOL」。

「索腿天后」陳敏之早前因上載一張「手足圖」後,隨後有指她被飛出有份參演的邵氏新劇《飛虎之壯志英雄》,而陳敏之昨晚在社交網站開直播時亦有為「手足圖」解釋,表示因自己是媽媽及信仰關係才貼出該圖,「人嘅能力好有限,我係想藉着神嘅愛,去解決所有嘅問題,我冇諗過呢件事情變得咁複雜,所以我有為呢件事唔開心」,又以魚蛋、雞蛋仔等地道香港小食,解釋自己是愛國愛港之人。

陳敏之直播出街後,有網民將她高呼愛國報道貼在微博中,不過一眾大陸網民就似乎唔多接受,紛紛以「你不是愛祖國,是愛祖國的人民幣呢」、「信佢一成都死,擺明見唔對路,轉態想繼續賺錢,賺夠你估唔會移民出去又鬧一鑊」、「她愛的是RMB,當然她在內地沒市場」、「她家曲奇賣不出了」等留言狂踩。曹永廉亦有關注該網民,今日在該post中留言,為陳敏之澄清:「請大家相信陳敏之,我知道她是愛國愛港的藝人。」加上感謝及心心emoji。

藍血曹永廉一出手,雖有網民即時轉軚表示「我相信你,所以決定相信她」、「支持敏之」,但有清醒的網民反問點解陳敏之出事後,要到冇工開的地步才出聲,似乎已看透世事嘅曹永廉就回覆:「因為她有生意在香港,要考慮暴徒破壞。」見曹永廉盲撐自己,陳敏之亦相當感動地回覆:「謝謝廉廉。」加上一個心心emoji來表達感激之情。

另外,陳志雲昨晚於其YouTube節目《STEPHEN.傾》中亦力撐陳敏之,嘗試為對方解畫。陳志雲於節目開始時獻唱《Perhaps Love》,唱完該曲後,陳志雲說:「點解我會唱呢首歌呢?我相信香港人呢個禮拜心情比較沉重。我有個好好嘅……其實佢叫我師傅但我唔係佢師傅,阿敏之呢,我見佢facebook唔係好開心。因為佢post咗一張耶穌基督嘅相。係兩個弟兄們走埋去,張相就話『孩子,累了嗎?到我跟前來吧!』係咁嘅啫。其中一個戴住口罩,可能代表某種價值,但係我肯定敏之唔係所指邊一派別嘅人,耶穌嘅愛係博大嘅,『你嚟,等我擁抱你』咁解㗎啫。」

陳志雲認為愛能化解一切矛盾:「大家嘅政治見解可以完全唔同,但係我同敏之睇法一樣,愛可以解決一切。希望大家呢刻放低沉重嘅心情,等自己輕鬆一下,因為如果成日都咁沉重嘅話,睇唔到前面條路點行。」

網民貼出陳敏之高呼愛國的報道後,曹永廉即出手叫大家相信陳敏之愛國。(微博圖片)


曹永廉出手後,有網民轉軚表示相信陳敏之。(微博圖片)


但亦有網民反問為何事隔這麼久才出聲。(微博圖片)


陳敏之亦以「謝謝廉廉」表達感激之情。(微博圖片)


陳志雲昨晚在節目中,亦嘗試為陳敏之解畫,這身衣着是「弟兄們」。(YouTube截圖)


有網民指陳敏之只是想賺人民幣。(微博圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!