掃呢頁CODE去手機

2020年8月28日 星期五

【Mandy Lieu愛將】文雪兒大女張筠入行做model 圓渾性感身材改寫「瘦規則」 #Mandy Lieu #劉碧麗 #文雪兒

現年60歲的前佳視及亞視花旦文雪兒(本名張惠英)於90年代淡出幕前從商開美甲店,近年就戲癮起重返視圈為大台拍劇,連她的27歲大女張筠(Christy) ...






現年60歲的前佳視及亞視花旦文雪兒(本名張惠英)於90年代淡出幕前從商開美甲店,近年就戲癮起重返視圈為大台拍劇,連她的27歲大女張筠(Christy)亦入行做模特兒,被洗米華舊愛Mandy Lieu的模特兒公司QUEST睇中,簽約入行。

Christy外貌有點似韓劇《夫妻的世界》中「最靚小三」韓素希,身高大概5呎6,笑容甜美,體形屬健康線條類型,在她的IG賬戶,全是她行山做運動的相,亦有性感造型的KOL工作作品。她更是冷門運動閃避球的香港代表隊成員,喜愛健康生活,如日前她接受《蘋果》專訪時,就提議去鶴咀海岸保護區行山,享受大自然的寧靜及可以伸展做運動。她的中文名叫張筠,因同音的關係,自小花名「將軍」,她在英國UCL(倫敦大學學院)大學土木工程碩士畢業後,在倫敦曾參與過希斯路機場擴建項目,現忙於香港一個主題公園項目,笑言工作可以看到不同的香港。

提到大學時主修土木工程,Christy表示這個科目是男性主導,當年她的班中有70人,連同她只得3個女同學:「主要自己鍾意數學,同埋可以周圍行吓,呢份工就好適合我,自己鍾意做地盤,加上爸爸都係呢個背景。今年會好努力試吓考土木工程師牌,呢行女性係少數,做得唔好,好易俾人發覺,我公司啲人比較照顧我,我做咗4年幾都好開心,地盤嘅人都好包容我。」已有一份收入穩定的專業人士工作,為何會有意嘗試做模特兒?Christy簡單地說:「趁後生可以體驗多啲,經歷多啲,知道自己真正鍾意做啲咩,幾個月前有呢個機會,我覺得試完爸爸工作體驗,而家試媽媽呢邊,我細細個比較鍾意表演,不妨試吓。」

媽媽是資深的電視藝人,Christy笑言她的作品全部都有看過,如有機會亦想與她合作:「有睇佢《對對糊》、《甜甜廿四味》劇集,知佢以前有拍戲。當然想同媽咪合作,有一個前輩可以指導吓我點做,最鍾意佢後生時喺《對對糊》做一個叫『咖喱雞』角色,比較古靈精怪生鬼,佢係第一個女性嘅韋小寶,佢會女扮男裝。」

文雪兒復出的電視劇,她多數飾演一些怕事的媽媽角色,與現實中Christy心目中的形象截然不同,皆因她曾經歷過離婚要母兼父職,做埋爸爸嚴肅的一面:「現實都唔係,佢會堅強、強悍啲,係一個女強人,佢喺公司見到manage同事時好tough,表現出一種威嚴感覺。」問到她媽媽如何教導她,她說:「通常佢會講吓道理,唔聽係先籐條解決,我細個比較百厭,有一次喺電梯跳嚟跳去,媽咪就驚整到困升降機,到咗我哋層媽咪出咗去,我就繼續跳,真係困住咗。返到屋企,佢就同我講叫我唔應該咁樣,覺得我唔聽話。」

藝人之後多被冠以「星二代」之名,Christy表示不會因此感到壓力:「星二代都係一個稱呼,無好同壞。始終係會有少少對比,但我覺得ok,push到我更加努力更好。」入行做模特兒有迹可尋,文雪兒在她小時候帶她出活動走catwalk,令她自覺有表演慾。對於做模特兒的素質,她走健康路線,亦不會刻意節食減肥:「以前見嘅model係好高䠷好瘦好靚,行出嚟着件衫carry得好靚,可能而家形象健康啲,唔同size,cater唔同嘅model。我自己比較鍾意curvy少少,覺得咁樣係形象健康啲model,自己體質唔係好瘦嗰類,盡量操fit練線條,再努力練多啲muscle,自己好鍾意Coffee嘅身材。」

提到被指外貌有點似「最美小三」韓素希,她自言是一種讚美:「聽過有人講,自己有留意,有睇過套劇,某幾個角度似,佢而家係韓國最好,似佢唔係一件壞事。」入行做模特兒,Christy指性感底線會以健康及尊重客人為大前提,亦有興趣嘗試拍劇,更希望可以同媽媽合作,問到媽媽有否給她入行的小貼士,她說:「佢時常提醒我要真誠啲對人,你對人哋好,都希望人哋對你好,都想我帶多啲正能量畀人哋。」再問到最想和哪些藝人合作,Christy表示:「如果合作想揀彭于晏,佢嘅戲比較活潑好動,為角色操練,譬如打拳,佢操練到打拳,外形上男神類型,肌肉型,活潑陽光正能量。」

採訪:唐如

攝影、攝錄:陳俊強、廖達燊

張筠今年入行,加入Mandy Lieu的模特兒公司。(蘋果日報)


Christy正職做土木工程工作,現兼職嘗試做模特兒。(蘋果日報)


Christy愛戶外活動,在港成日去行山,生活健康。(蘋果日報)


模特兒都可以有好多種,Christy形象健康,希望練出肌肉有好線條。(蘋果日報)


外貌被指似韓星韓素希,Christy覺得似明星不是壞事。(蘋果日報)


Christy接的模特兒工作,不乏大賣健康性感造型。(IG圖片)


於英國修讀土木工程畢業時,母親文雪兒飛到當地出席畢業禮。(受訪者提供圖片)


畢業後在英國參與過倫敦希斯路機場擴建工程。(受訪者提供圖片)


在英國讀書時,已愛上閃避球。(受訪者提供圖片)


Christy回到香港玩閃避球,更因此運動整斷手指。(受訪者提供圖片)


回港多年,Christy成為閃避球的香港隊代表。(受訪者提供圖片)


文雪兒曾經歷婚姻失敗,要獨力照顧兩女。(受訪者提供圖片)


文雪兒曾經歷婚姻失敗,要獨力照顧兩女。(受訪者提供圖片)


Christy小時候已十分愛打扮。(受訪者提供圖片)


張筠自小已愛上做模特兒,母親曾帶她去參加比賽。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!