掃呢頁CODE去手機

2020年8月28日 星期五

楊鎧凝:楊鎧凝準備升中一 流利日文大談少女心事 #楊鎧凝

小朋友真係大得快!「美心妹妹」楊鎧凝(Celine)3歲靠一副精靈萌樣殺入娛圈,當年拍住黃翠如拍攝無綫劇《愛我請留言》飾演「悠悠豬」一角備受歡迎,眨吓 ...




小朋友真係大得快!


「美心妹妹」楊鎧凝(Celine)3歲靠一副精靈萌樣殺入娛圈,當年拍住黃翠如拍攝無綫劇《愛我請留言》飾演「悠悠豬」一角備受歡迎,眨吓眼Celine今年已經12歲,小學畢業準備升中一,雖然疫情下同學仔要留在家中上堂,但喺開學前Celine捉緊暑假嘅尾巴,亮相藝人方紹聰(奶仔)及盧峻峯嘅網上節目《約女Yama嗲》擔任嘉賓行飛鵝山。


片中見佢個子長高咗好多,雖然身形同面都係圓碌碌,但行為舉止就明顯成熟咗,略帶點少女味。講得一口流利日文嘅佢,興起一邊清唱日文歌一邊跳舞,仲教奶仔佢哋講日文。過程中Celine玩快問快答,佢透露鍾意張繼聰多過周柏豪,又大談少女心事,自爆小學三年級收過男同學情信:「入面寫話『我鍾意你』,我當時仲問係咪即係鍾意同我玩,點知旁邊個朋友話我蠢,叫我聰明啲。」佢又大方透露一年級有心儀對象,真係人細鬼大!唔少網友大讚Celine真性情,又指佢愈大愈似媽咪,十足餅印。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!