掃呢頁CODE去手機

2020年9月14日 星期一

【頭條獨家】半年零收入轉做直播帶貨員 黃榕睇中吳婉芳細仔高富帥 #吳婉芳 #黃榕

玩開健身嘅黃榕,Keep住32C、23、33三圍。
【頭條獨家】半年零收入轉做直播帶貨員黃榕睇中吳婉芳細仔高富帥玩開健身嘅黃榕,Keep住32C、23、33三圍。喺疫情下,32C黃榕手停口停零收入,呢半 ...




半年零收入轉做直播帶貨員黃榕睇中吳婉芳細仔高富帥玩開健身嘅黃榕,Keep住32C、23、33三圍。喺疫情下,32C黃榕手停口停零收入,呢半 ...




【頭條獨家】半年零收入轉做直播帶貨員 黃榕睇中吳婉芳細仔高富帥



玩開健身嘅黃榕,Keep住32C、23、33三圍。

喺疫情下,32C黃榕手停口停零收入,呢半年只靠僅有嘅積蓄慳住使過活,為逆境求生,最近她上網紅培訓班惡補,打算轉戰做直播帶貨員,目標挑戰湖南衛視的《我是帶貨王》比賽。她笑說:「𠵱家喺直播中先扮鬼臉、做一字馬吸客,唔排除將來會有殺手鐧,最後一招出動體味內衣褲。」採訪:方騫平 攝影:張詠森

黃榕大呻三年冇拍拖。
黃榕大呻三年冇拍拖。
黃榕話自己多才多藝,最叻做一字馬。

黃榕話自己多才多藝,最叻做一字馬。

之前健身室關閉,黃榕連教健身嘅收入都冇埋,唔知幾時先返到內地登台,積蓄買少見少,唯有試吓新嘢:「喺屋企做直播節目都好,聽人講可以賺到好多錢,甚至買車買樓,呢個係我目標,如果贏到港澳區賽事,成功入圍挑戰湖南衛視嘅《我是帶貨王》,頭3名仲有超過十萬『人仔』獎金。不過,對手好強,圈中人有路芙、蕊蕊同漢洋等參賽。」問她如何突圍?黃榕大笑說:「我冇偶像包袱,多才多藝可以搞吓笑,最耍家係做鬼臉扮醜樣,做拱橋都可以,之前內衣外穿出售美容產品,仲即席教人做運動,拉一字馬等,反而冇乜show身材,雖然係帶貨王初哥,但都有好多Fans同我傾偈互動,氣氛唔錯。」

做拱橋亦冇問題。

做拱橋亦冇問題。
黃榕喺直播度做帶貨王,嘟晒嘴吸客。

黃榕喺直播度做帶貨王,嘟晒嘴吸客。

唔鍾意被照顧

8年前,黃榕宣傳寫真集時曾將着過嘅泳衣送畀男粉絲,原來多年嚟,一直都有宅男向她求售原味內衣褲、絲襪等:「我唔知自己嘅貼身物件原來咁值錢喎,做宣傳就ok啫,未去到呢個賺錢地步,除非他日使晒手上積蓄,又急需用錢醫病,或者為咗今次能入到圍,考慮吓送出!」她堅持就算幾窮都唔接受被照顧:「我鍾意靠自己,搵男朋友要有共同興趣,都係熱愛做運動。而且我獨愛爆肌男人,好似BB咁瞓喺佢胸肌好舒服,以往拍拖初期,我唔瞓枕頭,晚晚枕住佢心口,好有安全感,搵男朋友好似吳婉芳細仔胡智同(Lynus)咁『高富帥』就最好。」

當年黃榕宣傳寫真集時,曾將着過嘅泳衣送畀男粉絲。

當年黃榕宣傳寫真集時,曾將着過嘅泳衣送畀男粉絲。
吳婉芳細仔胡智同(Lynus)大大隻,黃榕最鍾意。

吳婉芳細仔胡智同(Lynus)大大隻,黃榕最鍾意。
黃榕望做帶貨王搵到錢買車買樓。

黃榕望做帶貨王搵到錢買車買樓。
黃榕嘅原味內衣褲一直受宅男網民追捧!

黃榕嘅原味內衣褲一直受宅男網民追捧!

鍾意就快D Share啦!