掃呢頁CODE去手機

2020年9月14日 星期一

【確保冇事】施匡翹武漢肺炎康復 孖林德信做情侶拍MV #新型肺炎 #施匡翹 #林德信 #武漢肺炎

施匡翹自7月中招武漢肺炎後,今天首度復出工作,於灣仔拍攝新歌《差不多小姐》MV,並邀請了林德信(Alex)擔任男主角,二人在MV中飾演情侶,不過卻沒有 ...






施匡翹自7月中招武漢肺炎後,今天首度復出工作,於灣仔拍攝新歌《差不多小姐》MV,並邀請了林德信(Alex)擔任男主角,二人在MV中飾演情侶,不過卻沒有親熱戲份。問到施匡翹是否完全康復?她說:「係,感謝大家嘅關注,出院返屋企後都自我隔離咗1個月,已經再check多次,檢查咗健康先出嚟,確保冇事。」

施匡翹指新歌是講述她暗戀男生的真人真事經歷,她笑言第一個便想起了找Alex當男主角,她說:「以往我嘅MV男主角都冇見樣,今次首歌係講我暗戀嘅經歷,公司問我要唔要男主角,諗到暗戀感覺,唔知點解就諗起Alex,佢外表靚仔、成熟,今次角色係教整香水嘅阿Sir,公司就幫我邀請佢合作,我仲極力爭取男主角一定要見樣。其實當時我暗戀嗰個係興趣班嘅同學,好遺憾最後冇表白,暗戀嗰個男仔當然冇Alex外表咁靚仔。」

問Alex為何應邀接拍?他笑言很開心收到邀請,更謂MV導演是他兩年前合作過的朋友,今次再度合作,加上能夠認識新朋友,速成今次合作。提到出名靚仔的Alex是否很多人暗戀?他說:「細個讀書時讀男校,冇乜接觸女仔機會,去到大學就接觸多啲,見到女仔會直接啲。」問到大學時期有沒有10個女友?有收過情信?他笑說:「冇,以前鍾意一個女仔都會寫情信表白,都有收過情信。而家溝通方便啲,會直接傳訊息。」他更坦言表白後也曾經「食檸檬」,有不快經歷。

她笑言第一個便想起了找Alex當男主角


Alex坦言表白後也曾經「食檸檬」,有不快經歷


施匡翹指新歌是講述她暗戀男生的真人真事經歷


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!