掃呢頁CODE去手機

2020年9月14日 星期一

【前老闆爆料】Rain明年結婚4周年 金泰希冧爆:咁靚仔嘅男人就喺我身邊? #Rain #金泰希

Rain近日邀前老闆朴震榮出演其節目。韓流天王Rain和金泰希明年1月結婚四周年,兩人由拍拖到結婚都十分恩愛,婚後更育有兩女,組織一家四口幸福家庭。而 ...




Rain近日邀前老闆朴震榮出演其節目。


韓流天王Rain和金泰希明年1月結婚四周年,兩人由拍拖到結婚都十分恩愛,婚後更育有兩女,組織一家四口幸福家庭。而身為圈中好爸爸的Rain近日努力搵銀,除了出演綜藝節目外,又經營個人YouTube頻道。近日Rain就邀請前老闆朴震榮上節目做嘉賓,朴震榮更大爆金泰希勁冧Rain。

Rain日前在節目上親自揸車接朴震榮,原來二人已有多年沒有見面,Rain就稱朴震榮為:「呢位係我嘅精神支柱同埋第二位父親,製作組話我睇起嚟有啲緊張,其實我真係有啲緊張。」Rain直言和朴震榮好像一次也沒有一起出演過綜藝節目,所以希望對方能成為其節目的第一位嘉賓。同時朴震榮又自爆最近一次出席一些夫妻聚會時遇到金泰希,金泰希的言論令他大吃一驚。

有「韓國天然美女」之稱的金泰希是韓國女神之一,她擁有不少男性fans,但似乎十分迷戀老公。金泰希在聚會上向朴震榮說:「我點樣能夠同咁樣嘅老公一齊生活呢?咁靚仔嘅男人就喺我身邊?」朴震榮搞笑寸Rain:「佢好似完全睇唔到你嘅缺點而同你一齊生活,雖然你確實係靚仔,但你唔係世上最靚仔嘅男人。」而獲得老婆稱讚的Rain則冧爆笑說:「我老婆好純真,而且我給予佢信任。」

朴震榮大爆金泰希勁冧Rain。


Rain和朴震榮keep住友情。


Rain和金泰希非常恩愛。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!