掃呢頁CODE去手機

2020年10月12日 星期一

丁可欣(火雞姐):終極分手!丁可欣10年情玩完 伴侶變「三奶」 #丁可欣

丁可欣為新歌拍MV。「火雞姐」歌手丁可欣(Yanki)疫情下依然努力迎接新挑戰,早前為她首隻英文歌《YOU》拍MV,並邀得有份演出音樂劇《我們的青春日 ...




丁可欣為新歌拍MV。


「火雞姐」歌手丁可欣(Yanki)疫情下依然努力迎接新挑戰,早前為她首隻英文歌《YOU》拍MV,並邀得有份演出音樂劇《我們的青春日誌》的藍杰擔任男主角。過往的Yanki的MV男主角非男友莫屬,今次換上他人,與男友王顯聰兩度復合的Yanki,直認:「我哋係分咗手!」


她與同是舞蹈員出身的王顯聰由16歲認識,拍拖10年,去年二度復合,身邊朋友還戥他們高興,誰知今年初第三度分手,她說:「我哋想簡單啲完結呢件事,冇乜特別提,一段感情10年,好難用一個總括原因,不過再遇到分歧,大家要嘅嘢唔一樣就完結咗佢。(上年復合時,好多人戥你哋高興?)我諗每個識我嘅人都認識阿聰,因為大家都好鍾意我哋一齊,所以要繼續一齊。(有壓力?)係呢種無形嘅感覺,我哋雙方都感覺到。」


步伐唔同變壓力


她強調分開是經過深思熟濾:「我同佢講唔好再咁兒戲,唔好一齊又分開,今次係好尊重大家咁達到共識,但梗係可惜。」既然可惜又分開?她說:「如果講真正導火線,我覺得係自己轉變太大,之前經歷高低起伏,三觀唔同咗,我看待自己都唔一樣,發現原來呢刻最想要嘅同以前唔一樣。(你變咗?)覺得自己係變咗,變得更加好方向,我好想進步,畀咗無形壓力佢,我唔鍾意咁樣。可能我覺得事業令我好開心,可能佢覺得簡單地享受生活就開心,我冇理由將自己嘅價值觀擺喺佢度,佢會唔開心,我唔鍾意變成一個唔顧人感受嘅人。」


分手不涉第三者,她現時亦冇心機談戀愛,笑言視事業第一位,家人第二,感情只排第三,是「三奶」!對於新歌講述掛念男仔的心情,她坦白說:「我綜合番曾經鍾意過男仔嗰份感覺,我唔知當中有冇阿聰影子喺裏面,我都摸唔清自己諗緊乜,女人好煩!」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!