掃呢頁CODE去手機

2020年10月12日 星期一

康華大陸拍劇遇驚險事 目擊司機被斬傷 #康華

(《蘋果日報》)康華今晚在觀塘舉行網上音樂會,並邀請好友阮兆祥和張子丰擔任嘉賓,康華指初入行時,曾與祥仔到大陸工作,卻遇上驚心動魄的場面:「我哋喺4層 ...




(《蘋果日報》)


康華今晚在觀塘舉行網上音樂會,並邀請好友阮兆祥和張子丰擔任嘉賓,康華指初入行時,曾與祥仔到大陸工作,卻遇上驚心動魄的場面:「我哋喺4層樓咁高嘅機動遊戲上,後來我哋落唔返嚟,因為壞咗,當時我畏高得好嚴重,我哋惟有爬落去,祥仔不停安慰我,佢話佢行先,就算跌落嚟都係擲死佢,所以我對佢印象好深刻;而子丰係我第一個MV嘅導演,又一齊拍過劇。」祥仔謙稱:「當年我作為師兄,盡量都會照顧後面嗰班,但彷彿已經係上個世紀嘅事。」

每次出埠工作,都有可能發生意料之外的事,祥仔透露在日本拍攝《奬門人》外景時,入住溫泉酒店曾經被鬼壓。康華亦表示在大陸拍劇曾有個經歷:「我哋拍完坐Van仔返酒店,但司機唔肯畀一個群眾演員喺一個方便位落車,於是呢個群眾演員call咗一班人劈傷司機,我驚到腳都軟晒,所以去第二度做嘢,對每個人都要有禮貌。」

康華更指登台時,試過有男性裝扮的女仔向她示愛。此外,早前有指祥仔疑將座駕停泊在雙黃線,被網民質疑他有特權,祥仔說:「呢啲咁小事又繼續提嚟做乜,邊個未停過喺雙黃線呀,但係藝人邊有特權㗎,每個人都有怨氣,睇下發洩喺邊個身上,我唔介意嘅,當然我唔會再泊喺黃線度」康華指他這個行為是不正確示範。

康華指登台時,試過有男性裝扮的女仔向她示愛。(《蘋果日報》)


康華指初入行時,曾與祥仔到大陸工作,卻遇上驚心動魄的場面。(《蘋果日報》)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!