掃呢頁CODE去手機

2020年10月12日 星期一

美劇《艾蜜莉在巴黎》掀全球熱潮 鄭敬基老婆中毒Emily上身 #鄭敬基

網上圖片Netflix新劇《艾蜜莉在巴黎》(EmilyinParis)掀煲劇潮,連日在社交網被洗版,身在加拿大的鄭敬基和太太都「中毒」,今日鄭敬基在F ...




網上圖片


Netflix新劇《艾蜜莉在巴黎》(Emily in Paris)掀煲劇潮,連日在社交網被洗版,身在加拿大的鄭敬基和太太都「中毒」,今日鄭敬基在FB貼太太被Emily上身的相片,留言:「睇完《Emily in Paris》老婆話要間唔中打扮下,今次麻煩了!這是我在感恩節感恩的原因。p.s.還有旁邊自栽的一株小蕃茄。看到?」

網民留言讚:「睇Emily’s 時裝真係賞心悅目,難怪鄭太話要靚靚了」、「《Emily in Paris》好好睇 , 鄭太也好好睇。」、「鄭太好好身材!」、「有老婆喺身邊陪伴,當然要感恩。」、「善良嘅人果然越睇越美麗。天使。」《艾蜜莉在巴黎》甫在全球上架即大受歡迎,在香港更力壓韓劇衝上收視之冠,劇中標榜靚人靚景靚衫,故事講述女主角莉莉歌連斯(Lily Collins)從美國隻身到法國,遇上可怕上司、mean爆同事與靚仔鄰居Lucas Bravo,將時尚界的華麗繽紛、公關界的刻薄勢利,刻劃得抵死到肉。

鄭敬基接受《蘋果》電話訪問表示:「我有同老婆一齊睇呀,因為之前睇咗連串比較題材沉重劇集同紀錄片,佢揀咗呢齣睇,最初我話弊家伙,呢啲好似睇靚衫靚景,點知睇完第一集,覺得節奏都幾快,睇完第二集,不得了啦,裏面唔單止靚衫,可能自己未去過法國巴黎,覺得好新鮮,裏面啲人做嘢方式、形容到嗰個文化,我覺得劇情好睇,兩日就煲晒,裏面有啲輕鬆音樂,每睇到我哋都忍唔住跳一陣舞。」

至於老婆變Emily上身,鄭敬基笑說:「我老婆一直出門好快,眨吓眼閃電就搞掂,睇完呢齣劇之後,影咗呢張相,會唔會以後出門口都耐咗好多呢!」

美劇《艾蜜莉在巴黎》(Emily in Paris)掀煲劇潮,有靚人靚景靚衫。(網上圖片)


Emily暗戀靚仔大廚,但對方已有女友。(網上圖片)


Lucas Bravo扮演型男廚師,迷倒港女。(網上圖片)


(網上圖片)


鄭敬基和老婆用兩日時間煲完《Emily in Paris》。(網上圖片)


鄭敬基老婆Emily上身。(網上圖片)


(網上圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!