掃呢頁CODE去手機

2020年10月12日 星期一

領展唔減租丨林雅詩時裝店慘蝕數十萬被迫結業 見文職獲取錄想試工 #林雅詩

(Facebook圖片/資料圖片)林雅詩(Grace)早前被搶男朋友,心情已跌落谷底,近大半年疫情關係,她經營近兩年的時裝店慘蝕數十萬。Grace日前 ...




(Facebook圖片/資料圖片)


林雅詩(Grace)早前被搶男朋友,心情已跌落谷底,近大半年疫情關係,她經營近兩年的時裝店慘蝕數十萬。Grace日前在社交網透露領展不肯減租,即使一班員工再努力,亦難維持基本開支,宣佈結業。

Grace寫着:「光榮結業!多謝大家!這些日子經歷過人日最艱難,痛苦、傷心,感情、金錢損失。可能我天生勞碌命,人生沒有甚麼事情順利,人生真的很難,很大壓力,四處奔波去賺錢,已經習慣了這樣的日子,為了責任,不得不去做苦力。嘗試去做其他不情願的工作,被人指指點點,八卦是非。人睇我好,我睇人好,事情永遠係針唔吉(拮)到肉唔知痛。」她直言時裝店是她的心血,但逼不得已下仍要結業:「可惜社會環境下,也要痛苦做決定,加上租金昂貴,領展不減租,剛好租到10月到期,只有光榮結業。在此多謝一班努力員工,一班支持上水店客人。希望有機會再見。」

《蘋果》今日致電Grace,她透露今個月29日才正式結業,近日忙於減價清貨,她說:「本身租金6位數,但領展一啲都唔肯減,明白業主苦衷,但我哋夾中間都好難捱,頂唔到就要結業。」她直言不捨得顧客和員工:「員工好窩心,早前我感情受創唔食嘢,有個做夜班嘅煲埋湯我飲,當佢阿妹咁。」問到員工安排?她說:「我會同拍檔傾吓,因為佢有分店,會再安排。」

Grace更自爆早前曾應徵做文職,笑着說:「有啲貪得意,呢兩年成日困住喺時裝店,都想知出面咩情況,大家都話好難搵嘢做,所以去試吓。」她透露見工過程順利,還被取錄:「我搵番N年前喺英國讀書嘅履歷,可能公司較注重英文,我話11月先返得到工,佢都話等我,見工嘅係女人,應該唔知我係邊個,哈哈。」Grace仍在考慮是否上班,最擔心被人認出,未來或報讀一些商業課程,待疫情緩和便會返大陸接洽商演活動。

領展發言人則回應如下:「有關上水彩園廣場商舖的承租人為一間有限公司。在該商舖現有租約屆滿前,我們已與承租人落實續租安排,在雙方同意的租金水平繼續業務合作關係,並同意承租人提出將其經營業務轉型的要求,以更切合區內客戶群的需要。」

林雅詩剛失戀,經營的時裝店又即將結束,受雙重打擊。(Facebook圖片)


林雅詩透露領展不減租,令她難以再經營時裝店。(Facebook圖片)


林雅詩曾在英國讀書,早前見文職獲取錄,坦言擔心被人認得,仍心大心細是否返工。(資料圖片)


林雅詩平時都有落舖頭幫手,對員工和客人都很不捨。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!