掃呢頁CODE去手機

2020年10月12日 星期一

【大劉曾言個女連爸爸都唔叫】18歲劉秀盈貼童年合照 憶述父女情:我愛爸爸 #劉鑾雄 #大劉

【大劉曾言個女連爸爸都唔叫】18歲劉秀盈貼童年合照憶述父女情:我愛爸爸4小時前呂麗君教孩子仇視大劉69歲嘅劉鑾雄(大劉)有7個仔女,其中最令佢心悒嘅一 ...




  • 【大劉曾言個女連爸爸都唔叫】18歲劉秀盈貼童年合照 憶述父女情:我愛爸爸
  • 4小時前




呂麗君教孩子仇視大劉

69歲嘅劉鑾雄(大劉)有7個仔女,其中最令佢心悒嘅一定係呂麗君所生嘅劉秀盈。記得2016年傳出大劉同呂麗君分訊,當時大劉就公開話劉秀盈連爸爸都唔叫一聲:

「她(呂麗君)教孩子仇視我,有次我返12號屋看孩子,女兒見到我爸爸也不叫一聲……看到孩子這樣我何止心悒。以前我自視高,智慧高,結果三個女人生出來的孩子都不同,孩子有些是來還債,有些是來討債,有苦自己知。」

母親呂麗君與小時候的劉秀盈。

呂麗君與小時候的劉秀盈。

劉秀盈:我愛爸爸

劉秀盈真係咁唔鍾意爸爸?昨日(11日),現年18歲嘅劉秀盈喺個人社交網站Post出細個嗰陣,同爸爸大劉嘅合照,相中兩父女勁親密,大劉坐喺梳化抱住劉秀盈,劉秀盈就笑笑口咁伸手摸住爸爸塊面。

搭配合照,劉秀盈打咗一大段文字,憶述當時同爸爸互動嘅溫馨細節:「我記得照呢張相嘅事情。我當時5歲,喺度等緊爸爸返屋企。佢返到屋企嗰陣,我見佢剃咗鬍鬚,因為佢知道我唔鍾意佢成面鬚,真係好吉。所以,我見佢剃乾淨咗我好開心,仲伸手摸住爸爸塊面叫佢錫我。嗰一晚,我哋仲一齊玩摺紙。#最好嘅爸爸 #我愛我爸爸 #我愛我的家」

劉秀盈都大個女識得諗喇,知道爸爸嘅好,會掛住同爸爸嘅相處時光,希望父女關係再回正軌都相當正常。

18歲劉秀盈貼出童年時的父女合照。

母親呂麗君。

呂麗君。

跳芭蕾玩音樂

而家18歲嘅劉秀盈,愈大愈有氣質,事實上佢喺舞蹈同音樂上都有一定造詣。原來佢學咗大約兩年芭蕾舞,最近更成功獲得英國皇家舞蹈學院頒發證書。佢亦鍾意唱歌,經常拎住支吉他自彈自唱擺埋上YouTube,仲已經出過兩張EP添。

劉秀盈帖子原文:“Happy Father and Daughter day. Story time: I remember taking this photo. I was probably five at the time and waiting for my dad to come home. He finally came home and I saw that he shaved his face because he knew I didn’t like it when he had a beard because it was “spiky” so I was really happy. I touched his face and let him kiss me. We did origami for the rest of the night. #bestdadever #ilovemydad #ilovemyfamily”

劉秀盈熱愛跳芭蕾舞。

劉秀盈不時自彈自唱上載至YouTube。

----------------------------

【圖太郎圖表秘笈課程 發掘出蠃錢機會】圖太郎| 網上直播講座

立即了解更多]

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐計劃每月$300起撐《壹》仔

按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!