掃呢頁CODE去手機

2020年10月12日 星期一

武肺成名丨施匡翹擁45吋逆天長腿 屋邨妹出身被質疑整容 #整容 #施匡翹

一場武漢肺炎,本來知名度極低的施匡翹,冠上「首位確診女藝人」之名,變了日日霸佔娛樂新聞,更「紅」到上連登,儘管post去到十幾廿版,但仍被問「Who? ...






一場武漢肺炎,本來知名度極低的施匡翹,冠上「首位確診女藝人」之名,變了日日霸佔娛樂新聞,更「紅」到上連登,儘管post去到十幾廿版,但仍被問「Who?」。因中武肺,施匡翹IG的followers更激增一倍,現有逾7.5萬粉絲。

大家對施匡翹有幾多認識?現在由她親身介紹:「我身高173cm,好鍾意跳舞、瑜伽,我係一個素食者。」現年24歲的她,擁45吋逆天長腿,屋邨妹出身。讀中學時被星探發掘做模特兒,曾跟天后鄭秀文(Sammi)拍廣告,在香港公開大學修讀幼兒教育學士課程讀到第三年,去年正式入行做歌手。

因為武肺,施匡翹「紅」到上連登,有連登仔讚她「靚女,有波有腰有腳有高度」,但亦有網民覺得她眼型唔自然,施匡翹否認曾整容,「冇呀,媽咪睇到會笑我,我冇貼雙眼皮膠紙,正常眼,有時會嫌眼太細,而家化妝戴大眼仔,會精神啲。」

高妹施匡翹19歲已拍廣告,「考完DSE,暑假喺街有人行過嚟遞卡片,話係廣告公司叫試鏡,以為呃人,返屋企同家人上網search,真係有呢間公司,去試鏡拍咗第一個廣告,自己超級開心。之後有次收電話,話同天后合作,吓,咁犀利!抱住暑期工心態,去到見到Sammi,好開心,佢有留意到我,有幕同佢自拍,佢全程戴太陽眼鏡,有刻除咗太陽眼鏡望住我,好nice同我笑,唔知佢記唔記得呢。」

本來只是客串做model,施匡翹去年因為將唱歌片放上網,有人覺得她唱歌唔錯,介紹給經理人Apple姐試音,正式加入娛樂圈做歌手:「出道過程好快,我上年3月簽公司,8月同師姐蔣家瑩合唱《假如真的再有約會》,跟住出自己第一首歌《初心》。」她亦一路裝備自己:「有學唱歌、樂器增值,成個過程有少少發夢,因為我諗住做幼稚園老師,讀緊幼兒教育,冇諗過唱歌跳舞興趣成為職業,自己享受喺舞台畀人注意,但同時我又鍾意小朋友,我係一個多元化嘅人,靜又得,動又鍾意。」

住屋邨的她,屋企是普通家庭,施匡翹說:「父母都係打工仔,自己冇諗入呢行,諗住踏踏實實,當時讀緊書,冇咁快需要擔起頭家,可以做自己鍾意嘅嘢先,公司好好,有基本人工支持生活,每個月有糧出,覺得好有安全感,底薪有5位數,有其他廣告收入,分賬會多啲。」雖然去年出道發生社會運動,今年又有武漢肺炎重創,幸仍有廣告工作,不至於零收入。

成為感染武肺首批藝人,施匡翹因唔用針藥和被誤傳「用鹽抗炎」,令24歲的她感受很深:「最近經歷疫情風波,我係意外地更加堅強,冇話唔開心,我覺得幾搞笑,純粹一張相(攞住一包鹽)變咗熱話,以後小心啲。」樂觀的她還很阿Q,諗法正面:「自己原來都好多人識,都開心嘅,珍惜每個機會同經歷。屋企人畀我好多正能量,佢哋對留言反應覺得好搞笑,間接影響到我都覺得其實好小事,反而朋友幫我平反,好開心大家都關心我,我冇唔開心喊。」

知名度高了的她,康復後推出新歌《差不多小姐》,歌曲講暗戀,是她的真實經歷:「16、17歲鍾意咗個男仔,興趣班認識,我好慢熱,鍾意人擺心入面,唔敢講出嚟。初戀係19歲,對象男仔喺暑期工識,佢好幫我,產生咗感情,之後分開因我繼續讀書,冇以前咁多共同話題,所以做返朋友。我只係拍過一次拖,所以呢次經歷好難得。」

好斯文好gfable的施匡翹,自言入行後冇人追,「呢樣同大家想像有少少唔同,因為我中學係女校,讀幼兒教育又冇男仔,冇乜男仔朋友,入行後亦冇圈中人追,可能我太宅,做完嘢返屋企。」記者笑她玉女,「我唔係想專登咁,我專心一樣嘢,唔可以分心。拍拖冇得急,年紀大細冇乜所謂,主要想成熟啲,身高唔係好介意,鍾意有幽默感。」

撰文:余燕儀

攝影:陳俊強

攝錄:廖達燊

施匡翹出道一年,之前零知名度。(蘋果日報)


施匡翹是香港首位中武肺的女藝人,一夜成名。(蘋果日報)


屋邨妹出身的她,父母是打工仔。(蘋果日報)


24歲的她,只拍過一次拖,初戀發生在19歲。(蘋果日報)


鍾意做瑜伽。(網上圖片)


有連登仔讚她「靚女,有波有腰有腳有高度」。(網上圖片)


讀書時曾跟天后鄭秀文拍廣告。(網上圖片)


施匡翹讀幼兒教育,但入行做歌手。(網上圖片)


擁45吋逆天長腿。(網上圖片)


小時候已經面尖尖,樣子都似爸爸。(受訪者提供圖片)


樣子冇乜變,證明冇整容。(網上圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!