掃呢頁CODE去手機

2020年10月1日 星期四

袁嘉敏難覓猛男助手同行隔離 無奈放棄北上搵錢機會 #袁嘉敏

袁嘉敏、陳婉衡、張崇基、張崇德、劉美娟及余采霖等今晚出席尖沙嘴舉行《壞蛋獎門人》重映首映禮。袁嘉敏受訪時表示心情緊張,因為自從疫情爆發,農曆新年後已經 ...






袁嘉敏、陳婉衡、張崇基、張崇德、劉美娟及余采霖等今晚出席尖沙嘴舉行《壞蛋獎門人》重映首映禮。袁嘉敏受訪時表示心情緊張,因為自從疫情爆發,農曆新年後已經沒有工作,超過半年時間未試過接受訪問。疫情下她專注經營YouTube頻道,一手包辦拍片剪片,分享之前出埠工作及旅行片段,她說:「最多人睇嗰條片有200萬次點擊,同時吸引咗一間意大利公司邀請我設計首飾,但因疫情關係工廠停工而押後。」

幕前工作如電影方面,袁嘉敏表示每個月都有大陸片商邀請返大陸工作,她無奈說:「我搵唔到一個肯陪我隔離、然後做幾嘢又走返嚟香港隔離嘅助手,仲要近年我上大陸工作有大概30次驚險經歷,例如黑暗中架車唔知駛去咩地方,所以有個助手我會鎮定啲,而且仲要係男性,樣要夠惡。」她直言過去半年推工作推到心灰,失去幾十萬搵錢機會。明天中秋佳節有沒有男士約會?她說:「冇,我聽日陪姪女過,我而家單身,本來想今年搵個伴,但疫情下冇社交聚會,朋友食飯都係得5次,其餘日子喺屋企孤零零過。」

一身運動裝束陳婉衡放下男友,找來落選港姐鞏姿希孖公仔出席,她指男友工作忙甚少見面,問到不是感情有變嘛?陳婉衡想了片刻說:「OK嘅,情侶有時都會嗌交。」甚至連過去週末提前慶祝中秋節飯,男友也臨時缺席。她覺得沒有一對情侶是不嗌交,就讓大家冷靜一下,其實可以令大家更了解對方及珍惜感情,她澄清跟男友是耍花槍。中秋節能人月兩團員嗎?她說:「希望啦,佢好忙,我見佢都要攝時間上佢辦公室,然後叫外賣見陣。」陳婉衡笑指與男友冷靜期是好事,因為拍拖半年肥了5Kg,現在把握時間做運動,免得被男友指貨不對辦。

張崇基(蘋果日報)


張崇德、劉美娟(蘋果日報)


袁嘉敏直言過去半年推工作推到心灰,失去幾十萬搵錢機會(蘋果日報)


余采霖(蘋果日報)


陳婉衡指男友工作忙甚少見面(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!