掃呢頁CODE去手機

2020年12月31日 星期四

胡杏兒4年抱3爆老公恨追女 生埋今胎決定封肚 #胡杏兒

胡杏兒今日肚凸凸出席活動賺奶粉錢。胡杏兒與老公李乘德(Philip)結婚後,育有3歲大仔李奕霆及1歲細仔李奕霖,杏兒在聖誕節當日宣佈陀第三胎,預計明年 ...




胡杏兒今日肚凸凸出席活動賺奶粉錢。


胡杏兒與老公李乘德(Philip)結婚後,育有3歲大仔李奕霆及1歲細仔李奕霖,杏兒在聖誕節當日宣佈陀第三胎,預計明年中出世。

公佈陀B後,今日杏兒在柴灣拍攝染髮廣告,她戴上透明口罩、穿上啡色長裙、平底鞋。拍照時,她將手放在肚前做出心形手勢,而受訪時則換上外科口罩,安全措施做到足。杏兒透露現時懷孕差不多6個月,希望到時以順產分娩,因為她害怕開刀,她表示今次懷孕是計劃之內,提到她4年抱3,杏兒笑言:「夠喇,雖然佢(老公)好想要女,大家競猜下呢個仔定女。」如果今胎都是仔,會否封肚?杏兒說:「我諗要封,3個喇,我覺得生唔辛苦,但教、養要好多精力、心血同時間。」問到兩個囝囝知道快將有弟弟或妹妹?杏兒笑指:「知道,大哥都話自己有BB,因為佢有個肚腩。」

對於胡定欣指一班好姊妹都是在杏兒向外公佈早一日知道,杏兒解釋:「因為之前我喺內地做嘢,唔想佢哋擔心,其實當時奶奶都唔知道,不過奶奶同老公都係一樣咁開通。」由於有3個小朋友要養,工作方面會否來者不拒?杏兒說:「貴有貴養,平有平養,我哋都係平養,同埋我農曆新年前會停工,其實我之前都推咗5套內地劇。」

杏兒透露現時懷孕差不多6個月,生埋今胎打算封肚。


雖然陀B到大陸工作,不過杏兒自言十分小心,亦感謝奶奶和老公的體諒。


杏兒透露今胎希望是順產分娩。


杏兒爆老公恨追女。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!