掃呢頁CODE去手機

2020年12月31日 星期四

林作:林作否認瞞阿媽娶裕美 林母:如果係就同佢斷絕母子關係! #林作 #裕美

原來係流料。向來鬼主意多多的林作又有新搞作,有傳他在今年最後一日迎娶現年32歲的裕美,據消息指,凌晨零時他們於男方半山麥當勞道寓所舉行婚禮簽字結婚,他 ...




原來係流料。


向來鬼主意多多的林作又有新搞作,有傳他在今年最後一日迎娶現年32歲的裕美,據消息指,凌晨零時他們於男方半山麥當勞道寓所舉行婚禮簽字結婚,他們選擇在美國猶他州的網上登記註冊,並透過視像在海外律師見證下結成夫妻;現場只有十多位朋友、裕美媽媽及愛犬出席,未見一直反對他們拍拖的林作媽媽Lily現身。而今日林作在社交網上載一張穿西裝的單人相,令到傳言更疑幻似真。


林作就與裕美結婚一事回應:「我係同保險團隊呢幾日就開Party,玩吓嘢啫,咪當做吓新聞好笑吓。(真定假?)結婚邊有得咁兒戲,傻傻哋,睇到啲相都知開緊Party玩緊嘢,做到好似好真咁,點知真係攞嚟講,啲人好相信就真,我明嘅,但冇就冇,講到咩律師見證,邊有得咁樣㗎。」事後林作再於社交網否認婚訊。裕美表示:「唔係真㗎,真係唔係真,搞到個個走嚟恭喜我,好搞笑,(林作一直好錫你?)佢錫我係真嘅,將來真係結婚會話你知。」


身在內地的林作媽咪亦接受東網訪問時,亦否認個仔秘婚:「佢哋都係玩吓,唔係真,如果佢真係瞞婚,我會同林作斷絕母子關係,哈哈!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!