掃呢頁CODE去手機

2020年12月31日 星期四

胡杏兒:推國産劇損失慘重 胡杏兒懷胎6個月預告順産生B #胡杏兒

懷胎6個月的胡杏兒,回港後首次出席公開活動,盡顯靚媽本色。藝人胡杏兒喺內地逗留4個月參加真人騷《演員請就位2》,剛回港就喺聖誕節公布懷有第3胎,將4年 ...




懷胎6個月的胡杏兒,回港後首次出席公開活動,盡顯靚媽本色。


藝人胡杏兒喺內地逗留4個月參加真人騷《演員請就位2》,剛回港就喺聖誕節公布懷有第3胎,將4年抱3。


為拍攝染髮廣告首次公開露面,她透露逗留在內地期間接下這個廣告,客戶一直等她回來:「因為之前喺內地都唔知能唔能夠留到最後,可能隨時被淘汰就可以返嚟。(有咗幾多個月?)差唔多6個月,其實一早有計劃,返大陸前已經知,得老公知,計過如果比賽去到最後都未見肚,依家攞到好成績都好開心。(老公擔唔擔心?)佢唔擔心,仲好放心,因為要隔離所以冇去探望。」肚裏BB未知性別,過幾日會去產檢。


問為何沒有向好姊妹們公布孕情?胡杏兒說:「之前一直喺內地,如果大家知就會想照顧我,又擔心我,但我健步如飛,一切好正常,唔想人哋擔心,我連奶奶都呃埋,返嚟先話佢知,佢好開心。」問面對即將要撫養3個小朋友,負擔大,要搏命接Job?她說:「我覺得貴有貴養,平有平養,我哋崇尚平養,所以唔係話有負擔,最緊要有咁嘅機會。」


目前的工作已安排到農曆新年,好感恩疫情期間仍工作不斷,要珍惜機會,但因懷孕而推掉多部國產劇:「我推咗5部劇,依家除咗孕婦都做唔到其他角色。(推劇損失幾多?)我唔敢計,都未去到講價錢,只係有好嘅機會,損失同啲好嘅拍檔合作,生完再努力。」


由於胡杏兒害怕開刀,所以會順產。問3個是否夠數?她猶豫地說:「夠啦啩,雖然老公好恨生女。(如果再生仔點算?)我諗都要封肚喇啩,生唔係問題,教育佢哋要好多精力同心血。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!