掃呢頁CODE去手機

2020年12月31日 星期四

莊韻澄大肚勁升cup谷胸上頸 每日只食兩三餐唔覺餓 #莊端兒 #莊韻澄

網上圖片現年39歲「波波姐」莊韻澄(前名莊端兒)上月榮升人妻,與圈外男友呂成忠奉子成婚,早前公佈懷孕喜訊,莊韻澄連日在社交網晒孕照,雖然懷胎5個月,但 ...




網上圖片


現年39歲「波波姐」莊韻澄(前名莊端兒)上月榮升人妻,與圈外男友呂成忠奉子成婚,早前公佈懷孕喜訊,莊韻澄連日在社交網晒孕照,雖然懷胎5個月,但手腳依然纖幼,本來已經擁E cup 驕人身材的她,因懷孕關係谷胸上頸變G奶,胸前多肉到夾出皺摺。

今日莊韻澄貼着body衫的低胸性感大肚相,留言:「2020還有一天多就可以告別,這年大家都過得不容易,但時間沒有為任何人停留過,快樂不快樂總會過,2020我多了個身份,2021將會再多一個,現在只能努力活在當下計劃將來,明天年末去當一天供燈義工,祈願2021大家可以鬆一口氣,有力量有健康堅持自己想做的事 #香港人加油」。

對於大肚仍保持到好身材,莊韻澄以短訊回覆《蘋果》表示:「係呀,咪就係肥肚同胸囉,要換過晒啲bra,應該未到G嘅,F就肯定有。我重咗10磅左右啦,本來52kg,而家就61kg。bb都幾活躍成日郁同踢我,試過拍戲Roll緊機俾佢大大力咁踢咗吓,身體都係冇咩特別唔舒服反應同埋冇嘔,不過就去洗手間去得好密囉!」

問到大肚怎keep fit?她說:「其實我冇特別食多嘢呀!因為口味變化不大,同以前一樣多菜少肉同生果。而家反而就成日想食蛋糕、曲奇、pancakes 之類,但本身唔鍾意食甜嘢所以食少少囉,冇話特別容易餓,正常一日2-3餐,睇吓幾點起身,我冇當自己係大肚婆,冇放縱到,其實唔餓,食得多反而頂住唔舒服,我都係由佢自然想食就食。」

莊韻澄懷孕5個月,身材依然弗爆。(網上圖片)


莊韻澄上月在疫情下簽紙結婚。(資料圖片)


莊韻澄懷孕後谷胸上頸。(短片截圖)


莊韻澄懷孕5個月,只是重了10磅。(網上圖片)


莊韻澄身材由E cup升到G奶。(短片截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!