掃呢頁CODE去手機

2020年12月31日 星期四

胡定欣無懼寒冷天氣 衣衫單薄晒腿過除夕 #胡定欣

胡定欣和麥玲玲今日出席活動搵真銀,定欣笑言一早估到好友杏兒有孕,但就未敢講出口。胡定欣今日在銅鑼灣,為陳曦齡投資過百萬元的健康產品新店擔任剪綵嘉賓。她 ...




胡定欣和麥玲玲今日出席活動搵真銀,定欣笑言一早估到好友杏兒有孕,但就未敢講出口。


胡定欣今日在銅鑼灣,為陳曦齡投資過百萬元的健康產品新店擔任剪綵嘉賓。她表示有看中醫調理身體的經驗,「好彩我身體好平和,冇病冇痛。」難怪她在寒冷氣溫下,仍以春裝露腿示人都不覺冷。

提到今日除夕,定欣透露已有一年多沒有做活動搵外快,所以她認為雖然今日是2020年的完結,但亦是一個好開始,展望2021年大家都身體健康,有強健的體魄才可以揮低這個疫情,她笑說:「過往會緊張去邊度倒數做嘢,同一班同事過,今年就留在家中。」收入是否大受影響?她說:「我冇特別去計,因為唔需要計,有句說話好啱『好天斬埋落雨柴』,好彩過往呢一、兩年,都有唔同嘅工作做,所以用緊積蓄,我唔需要擔憂已經好好,每日都有唔同嘅新聞,見到香港人面對唔同嘅困難,我會覺得要珍惜所有嘢,珍惜健康。」

對於胡杏兒早前公佈陀第三胎,定欣開心地說:「我未有機會見到佢,我都係早大家一日知。其實好微妙,我哋幾個好姊妹都發現佢有孕味,但大家當時唔敢講,因為佢第三胎,大家都知道佢懷孕嘅時候,個樣會有啲咩變化,點解佢個鼻唔同咗。(今胎係仔?)唔知呀,諗唔到佢有咗BB都上大陸4個月做嘢,我哋成班姊妹都覺得佢好叻,將事業同家庭都照顧得非常好。」

胡定欣冒寒風晒腿。


麥玲玲和胡定欣趁今日除夕着到紅噹噹出席活動。


胡定欣表示好彩自己有積蓄,在疫情期間不用太擔心。


胡定欣笑言見到杏兒個鼻,已猜到好友再度懷孕。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!