掃呢頁CODE去手機

2020年12月31日 星期四

獨家丨林作裕美秘密登記結婚 瞞林母私定終身 #林作 #裕美

2020年最後一日,娛樂圈傳來一宗喜訊,31歲林作與32歲裕美正式拉埋天窗!《蘋果》今日收到讀者陳先生透過「爆相爆片」分享,指林作今日凌晨踏正12時與 ...






2020年最後一日,娛樂圈傳來一宗喜訊,31歲林作與32歲裕美正式拉埋天窗!《蘋果》今日收到讀者陳先生透過「爆相爆片」分享,指林作今日凌晨踏正12時與裕美簽紙結婚,二人在林作位於半山麥當勞道寓所舉行婚禮,他們選擇在美國猶他州的網上登記註冊,並透過視像在海外律師見證下結成夫妻;現場只有十多位朋友、裕美媽媽及愛犬出席,未見一直反對林作與裕美拍拖的林作媽媽Lily現身。

婚禮簡單而隆重,裕美穿上一件開胸簡約款式的婚紗,林作則穿一套筆挺西裝配煲呔,禮成後二人甜蜜錫錫、笑容滿載。據悉林作今次決定是因為相信蘇民峰,今年9月,林作與林媽媽一齊上蘇師傅的玄學節目《搵陣》,蘇師傅批林作結婚最佳時機:「一係呢1、2年,最遲2022年頭,唔係就10年後過40歲。」林作憂慮錯失大好姻緣,所以不理林媽媽反對,決定在今年內迎娶裕美。不過,林作向來鬼馬,今日在facebook上載一張穿西裝的單人相,留言:「I am ready for tonight.」似乎是刻意將時間兜亂,暗示今晚有重大事情要宣佈。

《蘋果》今日致電林作,對於瞞着阿媽與裕美昨晚在家中簽紙結婚,他聽罷後反應甚大說:「邊個講㗎?冇啲咁嘅事(結婚),我哋呢幾晚開House Party之嘛!」對於為何會穿婚紗和禮服,而裕美媽媽亦在場,他就解釋說:「我哋做嗰行(保險)就收爐,同啲同事開Dress Up Party咪着成咁囉,其實呢幾晚都有人玩true or dare,輸咗就話要畀幾張相《蘋果》登去整蠱我,我估有人有心做我!而裕美媽咪一得閒就會上嚟我度,咁噚晚佢都係上嚟玩。」他堅稱昨晚並無律師在場作見證,更說:「冇律師,係都係我嘅啫!」

林作連番否認和裕美結婚一事,但對於被揭在美國登記結婚,此時林作終於承認曾經做過。「我哋係有登記,不過都係玩吓啫,呢個只係表達愛意嘅行為,其實如果你哋check一下,會發現美國唔同州都有我個名,總之我而家呢一刻喺法律上係冇結婚,亦未有打算計劃結婚。」

裕美與林作口徑一致,先否認:「邊個話呀?吓,完全唔知發生咩事。」後稱只是開派對,問到為何穿上婚紗,她牽強地說:「都有着嘅,但唔係結婚囉。因為我攞嚟影相,人哋送嘅,但唔係林作,佢唔會送嘢俾我。」追問有沒有計劃結婚?她說:「阿作成日都話感覺好似結婚咁,但佢現在講嘢我都唔係好信,因為佢太叻講嘢。我就冇乜所謂,又唔係未結過婚,哈哈,雖然我由細到大都好想有個完整家庭,但有時太心急會弄巧反拙,順其自然啦。」

是否擔心林作媽媽反對,所以低調?她說:「當然你問我,我都希望伴侶嘅屋企人喜歡我,但呢啲冇得迫,基本上我哋(與林媽媽)唔係好熟,傾過唔係好多次偈。我就真係未試過有伴侶嘅家人唔鍾意我,通常分開係好唔捨得對方屋企人,好似之前意大利嗰個男朋友,佢屋企人超錫我,尤其我單親家庭,佢爸爸特別錫我,原來有爸爸感覺咁好,所以好唔捨得。」對於被指裕美媽媽都有在場作見證,她解釋:「佢哋成日上嚟開Party,因為我有間屋喺堅尼地城,媽媽間中嚟探我,冇可能成日自己一個人喺嗰邊。」

林作2017年與麥明詩分手後,同年年尾跟失婚裕美出席麥玲玲飯局認識,林作當晚一見裕美即嗒糖,有傳之後林作經常發訊息冧裕美,2018年10月裕美邀林作為她直播節目任嘉賓,林作忽然對住鏡頭說:「我今晚上嚟係想教大家一堂課,叫做橫刀奪愛,絕對冇問題!我阿媽細個就教我:『喜歡嘅,就去搶!』」由於當時裕美仍跟外籍男友Alex拍拖,直至同年12月,裕美宣佈回復單身,難免令人聯想到林作成功撬牆腳。今年6月,裕美和林作被《蘋果》獨家影到拖手斷正,即大方承認戀情,想不到半年後便私定終身。

昨日與裕美簽紙結婚,疑先斬後奏,事前未有通知林母。


「林美戀」終於開花結果,以後可以叫裕美做林太。


裕美媽咪(左一)在場見證愛女再婚。


林作今早暗示今晚「有事」,未知是否想趁元旦才公佈婚訊。(IG圖片)


林作結婚,卻沒有預林媽媽出席做見證。(資料圖片)


林作媽咪目前身在大陸,阿仔卻忽然閃婚做人夫。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!